| کد مطلب: ۱۱۳۱۶۷۱
لینک کوتاه کپی شد

تاریخ و ساعت پخش دو سریال محبوب از آی فیلم

مجموعه تلویزیونی «نجوا» از سه‌شنبه ۱۶ مرداد خانه آی‌فیلمی‌ها می‌شود.

تاریخ و ساعت پخش دو سریال محبوب از آی فیلم

به گزارش آرمان ملی آنلاین، مجموعه تلویزیونی «نجوا» به نویسندگی و تهیه کنندگی سعید شاهسواری و کارگردانی ابراهیم شیبانی از سه‌شنبه ۱۶ مرداد جایگزین سریال «فاکتور هشت» می‌شود.

در خلاصه داستان این مجموعه درام خانوادگی آمده است: جلال شایان بعد از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه، در کتاب فروشی استادش هرمزی کار می‌کند. تنها فرزند هرمزی دختری است به نام فروغ که مترجم آثار ادبی است. دیدارهایی که به واسطه کار جلال در کتاب فروشی میان او و فروغ اتفاق می‌افتد، منجر به علاقه و تصمیم آنها به ازدواج می‌شود. فروغ به یک زندگی ساده و توأم با عشق راضی است اما جلال سرِ پُر سودایی دارد و…

سجاد افشاریان، مسعود کرامتی، نغمه ارجمند، محمدعلی نجفی، سوگل خلیق، پوریا رحیمی، الهام نامی، محسن بهرامی و ایوب آقاخانی بازیگران اصلی این سریال هستند.

مجموعه تلویزیونی «نجوا» از سه‌شنبه ۱۶ مرداد، هر روز ساعت ۱۷ از شبکه آی‌فیلم پخش، و در ساعت‌های ۱ و ۹ روز بعد بازپخش می‌شود. 

سریال «از سرنوشت» به کارگردانی محمد مهدی سلطانی و علیرضا بذرافشان با تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان از سه شنبه ۱۶ مرداد جانشین «مختارنامه» می‌شود.

سریال «از سرنوشت» در سه فصل تولید شده و داستان آن از رفاقت هاشم و سهراب دو پسر‌بچه‌ پرورشگاهی آغاز می‌شود. آنها از کودکی در این مرکز زندگی می‌کنند تا به مرحله نوجوانی و جوانی می‌رسند. این دو پسر بچه که آرزوهای بزرگی را در سر می‌پرورانند فراز و نشیب‌های زندگی‌شان محور روایت‌ اتفاقات این سریال می‌شود.

بازیگران سریال «از سرنوشت»

در فصل اول «از سرنوشت» پوریا پورسرخ، مجید واشقانی، لیلا بلوکات، مریم کاظمی، علیرضا استادی، دارا حیایی، راستین عزیزپور، کیسان دیباج، امیررضا فرامرزی، میترا رفیع، مهرداد فلاحتگر، حبیب دهقان‌نسب، حسین پاکدل و … به عنوان بازیگر حضور دارند.

راستین عزیزپور و امیررضا فرامرزی دو بازیگر نقش کودک در فصل اول هستند که دارا حیایی و کیسان دیباج ادامه نقش آنها را در سنین جوانی بازی می‌کنند.

بر اساس این گزارش، «از سرنوشت»، هر شب بجز پنجشنبه ها ساعت ۲۲:۰۰ روی آنتن آی‌فیلم فارسی می‌رود و بازپخش آن نیز رأس ساعت‌های ۶:۰۰ و ۱۴:۰۰ روز بعد خواهد بود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار