| کد مطلب: ۱۱۳۰۰۸۶
لینک کوتاه کپی شد

سریال «آمستردام» برمی‌گردد

انتشار سریال «آمستردام» که نزدیک به یک سال به دلیل اختلاف سازندگان با مسوولان وقت پلتفرم پخش‌کننده متوقف شده بود، حالا گویا مسیر پخش را از سر می‌گیرد.

سریال «آمستردام» برمی‌گردد

به گزارش آرمان ملی آنلاین، سریال «آمستردام» بعد از انتشار چند قسمت در شبکه نمایش خانگی، به دلیل آنچه مشکلات بین صاحبان اثر و مسوولان وقت پلتفرم پخش‌کننده سریال عنوان شد، با توقفی حدودا یک ساله همراه بود که حالا بر اساس اعلام کارگردان، طبق رای صادره از سوی دادگاه، این سریال مجددا امکان پخش می‌یابد.

طبق اعلام مسعود قراگزلو (کارگردان)، سریال «آمستردام» قرار است به شبکه نمایش خانگی برگردد.

این کارگردان در صفحه شخصی‌اش در فضای مجازی با اعلام بازگشت دوباره سریال «آمستردام»، چنین مدعی شده است که دادگاه تجدید نظر با تایید حکم دادگاه بدوی پلتفرم‌ ‌پخش‌کننده را مقصر شناخته و در ادامه آورده است: این پخش دیرهنگام هرچند جبران ظلمی که به اثر و مخاطبانش شده نیست، اما همین که زحمات ده‌ها نفر از همکارانم نیمه تمام نمی‌ماند کمی التیام‌بخش است.

با این حال بر اساس آنچه کارگردان توضیح داده است، نحوه انتشار این سریال هنوز مشخص نیست که از طریق همان پلتفرم قبلی باشد یا یک پلتفرم‌ دیگر.

«آمستردام» نخستین تجربه سریال‌سازی مسعود قراگزلو است که هنگامه قاضیانی، شهرام حقیقت‌دوست، مهدی سلطانی، مهدی پاکدل، مجتبی پیرزاده، روشنک گرامی، مینا ساداتی و… در آن بازی کرده‌اند.

داستان سریال بر اساس رقابت چند گروه مافیایی پیش می‌رود که هرکدام در تلاش برای شکست رقیب هستند. در این میان اتفاقات دیگری نیز رخ می‌دهد؛ مثل عشق‌های شکست‌خورده و … .طبق گفته ایمان افشار یکی از تهیه‌کنندگان «آمستردام»، این سریال که پخش آن از شهریور ماه سال ۱۴۰۲ به دلیل اختلاف مالی سازندگان با پلتفرم تماشاخونه متوقف شده، در ۳۰ قسمت تولید شده است.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار