| کد مطلب: ۱۱۲۹۲۸۴
لینک کوتاه کپی شد

دختر سعید راد از مردم خواست که برای سلامتی پدرش دعا کنند

به‌ دنبال نگرانی‌ها و پیگیرهای هنرمندان سینما و مدیریت خانه سینما درباره وضعیت درمانی و سلامت سعید راد (بازیگر سینما و تلویزیون) دختر سعید راد به نمایندگی از خانواده و برادرش توضیحاتی را ارائه کرد.

دختر سعید راد از مردم خواست که برای سلامتی پدرش دعا کنند

به گزارش آرمان ملی آنلاین، نگاه راد با اشاره به مشکلات جسمانی که برای سعید راد (بازیگر سینما) در یک سال اخیر بوجود آمده است، گفت: شهریور ماه سال گذشته سعید راد در منزل و بدنبال یک زمین خوردگی دچار مصدومیت شدند و پس از مراجعه به بیمارستان مورد عمل جراحی قرار گرفتند و سپس از بیمارستان مرخص شدند، در منزل استراحت کردند و بعد از یک ماه توانستند با واکر راه بروند. 

وی ادامه داد: روند بهبودی ایشان ادامه داشت تا اینکه مجدد مشکل گذشته بدلیل اینکه پروتز مورد استفاده به خوبی در کمر ایشان قرار نگرفته بود دوباره آشکار شد و بعد از مراجعه بیمارستان دوباره عمل جراحی انجام شد و مدت هشت هفته فیزوتراپی مداوم انجام دادند اما متاسفانه علی رغم فیزوتراپی‌ها دیگر ایشان توانایی راه رفتن پیدا نکردند. 

نگاه راد با اشاره به اینکه سعید راد هم اکنون ۷۹ سال سن دارد ادامه داد: به مرور از اواخر سال گذشته مشکلات دیگری همچون عفونت ریه و مثانه نیز به مشکلات راه رفتن ایشان اضافه شد و علی‌رغم مخالفت من و خانواده، با رضایت خودشان مورد عمل جراحی قرار گرفتند اما متاسفانه عمل موفقیت آمیز نبود. 

فرزند سعید راد با اشاره به اینکه حدود ۱۰ ماه است که این بازیگر در بستر بیماری است گفت: هم اکنون ایشان تحت نظر پزشک در یکی از کیلینک‌های تهران در حال درمان است، اما مدت دو ماه است که روند درمان به خوبی پیش نمی‌رود و حال ایشان بهبود پیدا نکرده است. 

او از عموم مردم و علاقه‌مندان سعید راد تقاضا کرد تا برای سلامتی این بازیگر سینما دعا کنند و افزود: در طی این مدت علاقه‌مندان، سینماگران و خانه سینما پیگر وضعیت درمانی ایشان بودند و من از همه دوستان سپاسگزارم. 

نگاه راد خاطرنشان کرد: بنا به خواسته ایشان و خانواده تاکنون خبر و تصویری از سعید راد منتشر نشده است.

منبع : ايسنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار