| کد مطلب: ۱۱۲۹۲۴۳
لینک کوتاه کپی شد

«جناب‌خان» بر می گردد اما نه با خندوانه/ جزئیات قرارداد ۲۰۰ میلیاردی

انتشار اخباری از ساخت یک برنامه جدید با حضور «جناب‌خان»، سرگذشت ۱۰ ساله این عروسک محبوب را به یاد می‌آورد؛ عروسکی که با انتقال کپی‌رایت آن به تلویزیون، به ابزاری برای درآمدزایی بدل شده و البته نگرانی‌هایی را بابت سرنوشتش هم به بار می‌آورد.

 «جناب‌خان» بر می گردد اما نه با خندوانه/ جزئیات قرارداد ۲۰۰ میلیاردی

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ «جام آرزوها» تجربه بعدی عروسک محبوب آبادانی بود که همزمان با مسابقات جام ملت‌های آسیا در زمستان ۱۴۰۲ روی آنتن شبکه نسیم رفت. «جناب‌خان» در بعضی از قسمت‌های این برنامه حاضر بود، اما آن‌قدر که پیش از پخش برنامه به نظر می‌رسید، دیده نشد و تجربه موفقی برای او رقم نخورد.

عروسک دوست‌داشتنی تلویزیون طی سال‌های اخیر یکی ـ دو تجربه کوتاه تک‌قسمتی در «بسته پیشنهادی» شبکه دو و «نسیمی شو» شبکه نسیم هم داشته، ولی با وجود شیرینی خودش برای مخاطبان، در مجموع اتفاقاتی ویژه را در کارنامه‌اش رقم نزده است.

حالا بار دیگر مقرر شده تا «جناب‌خان» با برنامه‌ای جدید دیده شود که از حالا درباره کیفیت و سرنوشت آن نمی‌توان سخن گفت، اما با توجه به تجربیات اخیر او خارج از «خندوانه»، نگرانی‌هایی را به وجود می‌آورد. «جناب‌خان» که روزگاری در جایگاه عروسک‌های تاثیرگذار تلویزیون قرار داشت، با چند تجربه اخیر موفقیتی به دست نیاورده و به خاطرات جمعی مخاطبان چیزی اضافه نکرده است.

مرور بریده ویدیوهای طنز او در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد همچنان صحنه‌های حضور «جناب‌خان» در «خندوانه» است که دست به دست می‌شود و لبخند به لب مخاطبان می‌آورد.

مدیران سازمان صداوسیما که در اقدامی به‌جا، حقوق مالکیت این عروسک را خریداری کردند، حالا باید برای استفاده درست از ظرفیت‌های کم‌نظیر این شخصیت محبوب، طرح‌هایی هنرمندانه و قوی داشته باشند و تنها مسائل مالی و اسپانسرینگ را مد نظر قرار ندهند. اگر استفاده از «جناب‌خان» بی‌رویه و فقط در راستای جذب حمایت مالی باشد، دیری نخواهد پایید که جذابیت این عروسک نیز از دست خواهد رفت.

 

منبع : ايسنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار