| کد مطلب: ۱۱۲۸۶۸۱
لینک کوتاه کپی شد

زمان پخش آخرین قسمت «در انتهای شب»/ ماهی و بهنام به هم برمی‌گردند؟

«در انتهای شب» یکی از سریال‌های پرمخاطب و البته بحث برانگیز شبکه خانگی است که جمعه هفته جاری یعنی 29 تیرماه با پخش قسمت نهم پرونده‌اش بسته می‌شود. در این قسمت فرجام زندگی از هم گسسته بهنام و ماهی معلوم می‌شود.

زمان پخش آخرین قسمت «در انتهای شب»/ ماهی و بهنام به هم برمی‌گردند؟

به گزارش آرمان ملی آنلاین،  «در انتهای شب» نخستین تجربه سریال سازی آیدا پناهنده بعد از ساخت سه فیلم «ناهید»، «اسرافیل» و «تی تی» است. سریالی که در مدت زمان پخش خود توانست به واسطه روایت درست از زندگی از هم گسیخته یک زوج طبقه متوسط به اثری موفق و پرمخاطب تبدیل شود. این سریال در 9 قسمت آماده انتشار شده که جمعه هفته جاری پخش آن به پایان می‌رسد. برخی از مخاطبان بازگشت «بهنام» و «ماهرخ» را پایانی کلیشه‌ای برای سریال می‌دانند، آنها معتقدند که با این پایان‌بندی فضای واقعی ترسیم شده توسط کارگردان از زندگی یک زوج طبقه متوسط زیر سوال می‌رود.

 در مقابل عده‌ای هم بر این عقیده‌اند که بازگشت بهنام و ماهی بهم موجب می‌شود فضای تلخ سریال کمی تلطیف شود. در هر حال باید تا روز جمعه منتظر ماند و دید که پناهنده قصه «در انتهای شب» را چطور به پایان می‌رساند.

سریال «در انتهای شب» براساس فیلمنامه‌ای از آیدا پناهنده و ارسلان امیری با بازی پارسا پیروز‌فر، هدا زین‌العابدین، سحر گلدوست، پدرام شریفی، پوریا رحیمی‌سام، نسرین نصرتی، رایان سرلک و علیرضا داود‌نژاد ساخته شده است.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار