| کد مطلب: ۱۱۲۷۴۰۳
لینک کوتاه کپی شد

آرش مجیدی جانشین شهاب حسینی شد

پخش سریال «سرزمین مادری» به کارگردانی کمال تبریزی از شب گذشته در شبکه سه سیما آغاز شد.

آرش مجیدی جانشین شهاب حسینی شد

به گزارش آرمان ملی آنلاین، بعد از مدت ها بالاخره از شب گذشته 17 تیر ماه فصل جدید سریال «سرزمین مادری» به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه کنندگی محمد مسعود به آنتن شبکه سه رسید. سریالی که این روزها همچنان درگیر جلوه های ویژه و طی کردن مراحل فنی بود و پخش آن در چند ماه اخیر چندین بار به تعویق افتاد.

این سریال در سه فصل طراحی و ساخته شد که ۲ فصل آن سال گذشته روی آنتن شبکه سه سیما رفت. قصه «سرزمین مادری» مربوط به کودکی به نام رهی است که داستان از زمان کودکی او و دهه ۴۰ آغاز شده و تا بزرگ سالی او را در زمان پیش از انقلاب و بعد از آن در برمی گیرد.

در فصل اول علی شادمان کودکی های نقش رهی را ایفا کرد و در فصل دوم شهاب حسینی ایفای نقش بزرگسالی این شخصیت را بر عهده داشت. اتفاقی که هم به دلیل فرایند طولانی شدن فیلمبرداری و حواشی دیگری از جمله توقیف سریال باعث تغییر بازیگر شد و برخی بازیگران از جمله شهاب حسینی که در پروژه های دیگر حضور داشتند، نتوانستند در این فاز هم به ایفای نقش بپردازند.

در اولین قسمت از سریال آرش مجیدی، بابک حمیدیان و برخی دیگر از چهره های اصلی سریال در کنار بازیگران جدیدتر دیده می شوند. در این فصل کوروش سلیمانی هم بازی دارد و یکی از نقش های اصلی این مجموعه را ایفا می‌کند.

این سریال با نام سابق «سرزمین کهن» ۱۰ سال پیش در دی ماه سال ۹۲ روی آنتن رفت و بعد از پخش ۳ قسمت، پخش آن متوقف شد.

در همه ۱۰ سال بارها مطالبه شد که مشکلات این سریال پرستاره حل شود و مخاطبان بتوانند شاهد تماشای این مجموعه تاریخی که بیش از چند دهه را از قبل از انقلاب به تصویر می کشد، باشند.

سریال «سرزمین مادری» در ابتدای پخش با اعتراض بختیاری ها مواجه شد و بعد از آن جلسات متعددی برای دلجویی از بختیاری ها از طرف صداوسیما برگزار شد. جلساتی که در ادامه به اصلاحیه های متعدد سریال هم انجامید.

اما بالاخره با تمام کش و قوس ها مشکل «سرزمین مادری» حل شد و این سریال از بیستم مهر ماه سال گذشته از شبکه سه سیما روی آنتن رفت.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار