| کد مطلب: ۱۱۲۷۰۵۶
لینک کوتاه کپی شد

پیام تبریک اهالی فرهنگ به رئیس جمهور منتخب/ از رضا کیانیان تا بهنوش بختیاری

اهالی فرهنگ، هنر و رسانه در پیام‌هایی انتخابات مسعود پزشکیان به عنوان رئیس‌جمهور ایران را تبریک گفتند.

پیام تبریک اهالی فرهنگ به رئیس جمهور منتخب/ از رضا کیانیان تا بهنوش بختیاری

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ به دنبال پیروزی مسعود پزشکیان در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران پیام‌های تبریک اهالی فرهنگ، هنر و رسانه و مجامع فرهنگی و هنری به شرح زیر است:

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

 محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در توییتی نوشت:

انتخابات زود هنگام ریاست جمهوری در میان بهت و اندوه از شهادت آیت‌الله رئیسی در دو هفته پیاپی برگزار شد. به منتخب مردم ایران، دکتر مسعود پزشکیان تبریک عرض می‌کنم و از همه دست اندرکاران انتخابات به ویژه همکارانم در وزارت کشور که آخرین ماموریت دولت مردمی را در نهایت امانت و پاکدستی به اتمام رساندند خدا قوت می‌گویم. برنده انتخابات رهبری حکیم و فرزانه و امت قهرمان ما بودند که خواب دشمنان برای کاهش مشروعیت مردمی نهضت امام راحل(ره) و نظام برساخته آن را بار دیگر آشفته کردند. چراغی را که ایزد بر فروزد / گر ابله پف کند ریشش بسوزد

مرکز دائرةالمعارف بزرگ اسلامی

رئیس مرکز دائرةالمعارف بزرگ اسلامی در پیامی، انتخاب «مسعود پزشکیان» در چهاردهمین دورۀ انتخابات ریاست‌جمهوری را تبریک گفت.

در یادداشت کاظم موسوی بجنوردی آمده است:

جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان

رئیس‌جمهور منتخب ملّت ایران

انتخاب شایسته‌تان با رأی قاطع مردم در حماسۀ چهاردهمین دورۀ انتخابات ریاست‌جمهوری که در جمعۀ نیمۀ تیرماه رقم خورد، موجی از امید و آرزو پدید آورد و مایۀ مسرّت همگان شد. شما تبلور ارادۀ هم‌میهنان‌تان هستید و ضمن عرض تبریک و تهنیت، از درگاه ایزد منّان، توفیق روزافزون‌تان در نیل به اهداف وطنی را مسئلت می‌کنم.

رضا کیانیان، هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون با واکنش نشان دادن به چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری خطاب به مسعود پزشکیان در صفحه مجازی‌اش اینگونه نوشته است:

«ز عمل کار برآید به سخن دانی نیست

از دولت پزشکیان مطالبات جدی داشته باشیم ایران سرزمین همه ۸۵ میلیون نفر است»

مهدی فرجی، تهیه‌کننده سریال «نون خ» پس از اعلام نتیجه انتخابات چهاردهم ریاست جمهوری در یک استوری که منتشر کرده نوشته است:

«به نام خدا انتخابات با سربلندی مردم ایران پایان یافت، تبریک به مردم عزیز ایران، تبریک به منتخب مردم جناب آقای دکتر پزشکیان و هواداران ایشان، این انتخابات سه گروه داشت:

۱-اصلاح‌طلبان ۲-اصولگرایان ۳-حدود ۵۰ درصد از مردم که در انتخابات شرکت نکردند. گروه سوم را به رسمیت بشناسیم و به خواسته‌های آنها توجه کنیم.»

سید علی صالحی نیز بازیگر سینما و تلویزیون با طرح درخواستی جدید از رئیس جمهور منتخب با انتشار عکسی از سعید جلیلی و برگه رای خود که به مسعود پزشکیان داده است نوشته است: «دکتر پزشکیان عزیز حالا نوبت شماست یا علی.»

بهنوش بختیاری نیز نوشته است: «یادتون نرود، به شرفتون قسم خوردید که هر کاری از دستتون بر میاد برای حق و حقوق هر ایرانی انجام بدید... فقر را ریشه کن کنید... اخلاق را دوباره برگردانید...معجزه کنید... ما تنها امیدمان به شماست و من خوشحالم که سواد شما قطعا وجدانی برای شما آورده».

محمدصالح مفتاح، دبیر ستاد انتخابات صدا و سیما نیز توییتی نوشته است: تبریک به آقای پزشکیان؛ امیدوارم در انتخابات بعد، مشارکت به نصاب‌های بالاتری برسد و مردم به سیاست امیدوار شوند.

ایمان شمسایی، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت و مدیرکل پیشین مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت ارشاد پس از انتخاب مسعود پزشکیان، ‌ به عنوان نهمین رئیس‌جمهور ایران در پیامی که در اینستاگرام منتشر کرد، نوشت:

سلام آقای دکتر پزشکیان

رئیس جمهور محترم ایران

به شما و هواداران‌تان از سرزمین وحی تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم عنایت رسول مکرم اسلام و ائمه طاهرین سلام الله علیهم اجمعین شامل حال شما و مردم گردد و در انجام وظایف تان موفق شوید.

رییس جمهور شهید که اتفاقا در استان شما جانش فدای خدمت به مردم شد ساده زیست و پرکار و مردمی بود و همان طور که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند در عین صمیمیت با دوستان با دشمنان انقلاب مرزبندی داشت.

امید است شما هم با تأسی از امیرالمومنین که خود را مرید ایشان می‌دانید ادامه دهنده‌ی راه شهید جمهور و همچون گذشته به ویژه روزهای دفاع مقدس و نمایندگی مردم شریف تبریز پای کار مردم و انقلاب باشید.

راحله امینیان، مجری برنامه‌های تلویزیونی هم در واکنش به انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان نهمین رئیس جمهور کشورمان در صفحه مجازی‌اش اینگونه نوشت:

و اما امروز...

به آقای دکتر پزشکیان نهمین رئیس جمهور کشورمان که با ۱۶ میلیون و ۳۸۴ هزارو ۴۰۳ نفر رای توانستند به جایگاه ریاست جمهوری برسند تبریک می‌گم. برای ایشان که قطعاً روزهای سختی را در جایگاه رئیس جمهور پیش رو دارند و باید خود را خادم همه مردم اعم از آنها که به ایشان رای دادند و چه آنها که که منتخبشان نبودند و همینطور ۵۰ درصدی که پای صندوق‌های رای نیامدند بدانند، آرزوی توفیق می‌کنم و امیدوارم به تمام وعده‌های خود در پیشگاه کشور و مردم صادق باشند.»

محمد سرشار، نویسنده حوزه کودک هم با انتشار عکسی از مسعود پزشکیان در یک استوری اینگونه واکنش نشان داده است:

«پیروز بزرگ این انتخابات مردم ایران و صندوق رای بودند. از امروز رقابت‌ها پایان می‌یابد و فصل همدلی و همکاری برای پیشرفت ایران عزیز آغاز می‌شود. برای آقای دکتر مسعود پزشکیان در این مسئولیت بزرگ آرزوی موفقیت دارم امیدوارم مولا علی(ع) یاور و دست گیر ایشان باشد.»

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با انتشار پیامی ضمن تشکر از حضور هم‌دلانه و آگاهانه مردم در دو دوره انتخابات به رئیس جمهور منتخب ایران، دکتر مسعود پزشکیان تبریک گفت.

حجت‌الاسلام خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پیام تبریک انتخاب مسعود پزشکیان آورده است:

«از حضور هم‌دلانه و آگاهانه مردم عزیز کشورمان در دو دوره انتخابات که پیام حضورشان در انتخابات کاملا دیدنی و شنیدنی بود، تشکر و قدردانی کرده و به رئیس جمهور منتخب ایران جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان تبریک عرض می‌کنم و ان‌شاءالله ایران اسلامی با عملکرد شایسته دولت چهاردهم زمینه‌های حضور و مشارکت آگاهانه بیش از پیش مردم در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی را شاهد خواهد بود.

این پیروزی باشکوه؛ نماد اراده و عزم ملی و مشت محکمی بر دهان بدخواهان نظام اسلامی -که دنبال القای برخی مسائل دیگر بودند- است و همه سپاسگزار هدایت‌ و ارشاد مدبّرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در همه مراحل انتخابات هستیم.

دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان نهاد عالی سیاست‌گذار علم و فرهنگ ضمن آرزوی موفقیت و سربلندی برای دکتر پزشکیان به‌عنوان چهاردهمین رئیس جمهور ایران اسلامی، آمادگی دارد تا دولت چهاردهم را در مسیر اعتلا و پیشرفت کشور، یاری کرده و شاهد پیشرفت و

 

منبع : ايسنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار