| کد مطلب: ۱۱۲۶۰۴۳
لینک کوتاه کپی شد

ساخت فصل دوم «سال‌های دور از خانه»؛ بازگشت «خنجری» و «زهره»!

فصل دوم سریال «سال‌های دور از خانه» به زودی با بازی احمد مهرانفر و سید هادی کاظمی تولید می‌شود.

 ساخت فصل دوم «سال‌های دور از خانه»؛ بازگشت «خنجری» و «زهره»!

به گزارش آرمان ملی آنلاین، نگارش فیلمنامه فصل دوم سریال «سال‌های دور از خانه» به پایان رسید تا این سریال به مرحله تولید نزدیک‌تر شود و مخاطبان بار دیگر شاهد ماجراهای بامزه «خنجری » و «زهره» باشند.

«سال‌های دور از خانه» عنوان اولین سریال شبکه خانگی است که در قالب اسپین اف تولید شد . این سریال اسپین آف سریال «شاهگوش» است که راوی داستان دو شخصیت فرعی آن به نام‌های «خنجری» با بازی احمد مهرانفر و «زهره» با بازی سید هادی کاظمی بود.

 فصل اول سریال «سال‌های دور از خانه» در سال 1398 به کارگردانی سید مجید صالحی در 15 قسمت تولید شد. در آن برهه که هنوز پلتفرم‌ها فعالیت خود را به این شکل شروع نکرده بودند و سریال «سال‌های دور از خانه» به شکل فیزیکی و در قالب دی وی دی عرضه شد.

حالا بعد از گذشت 5 سال قرار است فصل دوم آن جلوی دوربین برود. طبق اخبار رسیده نگارش فیلمنامه فصل دوم به پایان رسیده و این سریال یک گام به مرحله تولید نزدیک‌تر شده است. البته با توجه به اینکه احمد مهرانفر این روزها درگیر بازی در سریال «پایتخت 7» است شروع تصویربرداری «سال‌های دور از خانه» به بعد از تولید آن سریال موکول شده است.قرار است فصل دوم  سریال «سال‌های دور از خانه» توسط کارگردان دیگری ساخته شود و مجید صالحی در این فصل حضور نخواهد داشت.

 

 

منبع : فیلم نیوز

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار