| کد مطلب: ۱۱۲۵۷۳۹
لینک کوتاه کپی شد

زمان پخش قسمت پنجم «شرک» مشخص شد

ادی مورفی، صداپیشه نقش الاغ در مجموعه فیلم‌های «شرک»، نه تنها با خبر تولید قسمت پنجم این انیمیشن محبوب هوادارن را غافلگیر کرد بله از اکران آن در سال ۲۰۲۵ خبر داد.

زمان پخش قسمت پنجم «شرک» مشخص شد

به گزارش آرمان ملی آنلاین، «ما چهار یا پنج ماه پیش شروع به ساخت (شرک ۵) کردیم و اکنون ضبط اولین بخش آن به پایان رسیده است.» مورفی اعلام کرد و گفت فکر می‌کند این انیمیشن برای اکران در سال ۲۰۲۵ آماده شود.انیمیشن «شرک» برای اولین بار در سال ٢٠٠۱ اکران شد و تا سال ٢٠۱٠ با ٣ اثر دیگر به نام‌های «شرک ٢»، «شرک ٣» و «شرک برای همیشه» بر روی پرده سینماها رفت و توانست به یکی از بزرگ‌ترین غول‌های انیمیشن در تاریخ فرهنگ پاپ تبدیل شود.مجموعه فیلم‌های «شرک» همگی در گیشه موفقیت‌های بزرگی کسب کردند و همین موضوع باعث شد سازندگان به سمت ساخت اسپین‌آف‌هایی از شخصیت‌های این اثر بروند.

در همین راستا در سال ۲۰۱۱  از شخصیت محوری «گربه چکمه‌پوش» در «شرک ٢»، که توسط آنتونیو باندراس صداپیشگی می‌شد، یک اسپین‌آف دو قسمتی با عناوین «گربه چکمه‌پوش» و «گربه چکمه پوش: آخرین آرزو» ساخته شد. اکنون، مورفی از آغاز به ساخت یک اسپین‌آف جدید با تمرکز بر شخصیت «الاغ» از سری فیلم‌های «شرک» خبر داده است اما با توجه به زمان‌بندی طولانی تولید فیلم‌های انیمیشن، مشخص نیست چه زمانی آماده اکران خواهد شد. با این حال، با توجه به پتانسیل بالای موفقیت این سری فیلم‌ها در گیشه، ممکن است استودیو دریم‌ورکز که تولید آن را بر عهده دارد، انگیزه‌ای برای تسریع در تهیه این اسپین‌آف داشته باشد.

به نظر می‌رسد که تمام تیم صداپیشگی سابق از جمله مورفی، مایک مایرز در نقش «شرک»، آنتونیو باندراس در نقش «گربه چکمه‌پوش» و کامرون دیاز با «فیونا» به سری جدید این فیلم بازگردند.مایکل مک‌کالرز، کریستوفر ملداندری و ویلیام استیگ تیم نویسندگان این اثر هستند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار