| کد مطلب: ۱۱۲۵۱۰۴
لینک کوتاه کپی شد

لعیا زنگنه: زندگی اساساً جنگ نیست

لعیا زنگنه که با فیلم «زنانی که با گرگ‌ها دویده‌اند» این روزها بر پرده سینماهاست،گفت:« مساله زن همواره بدور از هرگونه شعارزدگی برای من خیلی خاص بوده است.»

لعیا زنگنه: زندگی اساساً جنگ نیست

به گزارش آرمان ملی آنلاین، بازیگر اصلی فیلم «زنانی که با گرگ‌ها دویده‌اند» در شرح دلایل این همکاری گفت: من در وهله اول به دو دلیل اصلی این کار را پذیرفتم. اول متن و فیلمنامه اثر بود که پیش از ملاقات کارگردان آن را خواندم و خیلی خوشم آمد و دلیل دوم هم خود آقای امیر اطهر سهیلی بود. وقتی ایشان را ملاقات کردم، دیدم که پیش از آنکه کارگردان خوبی باشند یک انسان خوب هستند.

وی ادامه داد: انگیزه شخصی خودم این بود که مسئله زن، همواره بدور از هر گونه شعار زدگی برای من خیلی خاص بوده است، زیرا معتقدم این زنان هستند که در میانه جنگ میان دو فرد پادرمیانی و دعوت به تعقل و درایت می‌کنند و من به عنوان یک زن و یک مادر معتقدم این وظیفه ماست که باید یاد بگیریم و با سبک زندگیمان یاد بدهیم.

زنگنه افزود: اگر همواره یادمان باشد و با خودمان تکرار کنیم که عشق و رابطه بر دو عنصر استوار است که اولینش احترام و حرمت است، نسبت به یکدیگر رواداری بیشتری خواهیم داشت، چرا که مسئولیت و احترام نشانه انسان بودن، عاشقی و بندگی است و زندگی اساساً جنگ نیست بلکه برای فهمیدن یکدیگر است.

نشست نقد و بررسی فیلم سینمایی «زنانی که با گرگ‌ها دویده‌اند» شامگاه ۳ تیر توسط گروه سینمایی هنر و تجربه و با حضور امیراطهر سهیلی کارگردان، لعیا زنگنه بازیگر و محمد ‌تقی فهیم منتقد سینما در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار