| کد مطلب: ۱۱۲۳۳۰۲
لینک کوتاه کپی شد

داستان متفاوت فیلم جدید مهران مدیری/ عکس و زمان پخش

مهران مدیری در دومین تجربه کارگردانی خود در سینما از دنیای کمدی فاصله گرفته و در فیلم «ساعت 6 صبح» روایتگر یک داستان ملتهب اجتماعی شده است، فیلمی که قرار است به زودی روی پرده سینماهای سراسر کشور برود.

داستان متفاوت فیلم جدید مهران مدیری/ عکس و زمان پخش

به گزارش آرمان ملی آنلاین، مهران مدیری پس از سال‌ها فعالیت در عرصه ساخت آثار کمدی، در دومین تجربه فیلمسازی خود به سراغ یک سوژه ملتهب اجتماعی رفته و روایتگر قصه‌ زن جوانی شده که در یک مخمصه عجیب گرفتار می‌شود.

ساعت شش صبح به کارگردانی مهران مدیری که یک درام ملتهب اجتماعی است به زودی اکران می‌شود.از تیزر رسمی این فیلم روز سه‌شنبه 22 خرداد ماه رونمایی شد تا به این ترتیب مخاطبان در جریان فضای کلی آن قرار بگیرند.فیلم سینمایی «ساعت 6 صبح» به تهیه‌کنندگی علی اوجی تولید شده است. او علاوه بر این طرح فیلمنامه را به اتفاق عباس رافعی نوشته و مدیری بر اساس این طرح فیلمنامه پروژه را به نگارش درآورده است.

در فیلم ساعت 6 صبح سمیرا حسن‌پور، مهرداد صدیقیان، مونا فرجاد، تینو صالحی سعید زارعی، روژان ایرجی و خیام وقار کاشانی بازی دارند. مهران مدیری در این فیلم هم به مانند سایر پروژه‌های دیگری که کارگردانی کرده به ایفای نقش پرداخته است.

فیلم ساعت 6 صبح متقاضی شرکت در جشنواره چهل و دوم فیلم فجر بود که در نهایت از سوی هیات انتخاب رد شد و به جشنواره راه پیدا نکرد.ساعت شش صبح به کارگردانی مهران مدیری که یک درام ملتهب اجتماعی است به زودی اکران می‌شود.

مهران مدیری در سال 1395 نخستین فیلم بلند سینمایی خود با نام «ساعت 5 عصر» را جلوی دوربین برد که این فیلم در اکران سال 1396 توانست با جذب یک میلیون و 210 هزار مخاطب به گیشه 9 میلیارد و 100 میلیون تومان دست پیدا کند و در نهایت رتبه ششم جدول فروش سالانه را از آن خودش کند.مدیری هفت سال بعد از ساخت این فیلم ، سراغ ساخت فیلم «ساعت 6 صبح» رفت . او در حد فاصل ساخت

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار