| کد مطلب: ۱۱۲۰۳۳۷
لینک کوتاه کپی شد

ماجرای «خجالت نکش2» لو رفت / تاریخ پخش

قسمت دوم فیلم سینمایی «خجالت نکش» با نام کامل «خجالت نکش 2؛ جدایی قنبر از صنم» به کارگردانی رضا مقصودی از شانزدهم خرداد ماه اکران خود را در سینماهای سراسر کشور آغاز می‌کند.

ماجرای «خجالت نکش2» لو رفت / تاریخ پخش

به گزارش آرمان ملی آنلاین، شبنم مقدمی، بازیگر فیلم سینمایی «خجالت نکش2» با انتشار عکسی بامزه از جوانی کاراکترهای صنم و قنبر و یادداشت جالبی درباره چگونگی آشنایی آنها با یکدیگر، به خبر آغاز اکران این فیلم با نام «جدایی قنبر از صنم» واکنش نشان داد.

متن شبنم مقدمی اینطور شروع شده: «جونم براتون بگه که سال‌های سال پیش از این توی هیئت آباد علیا یه آقاپسر شاخ‌شمشادی بود آقاقنبر نام، که یه دل نه صد دل خاطرخواه یه خانوم دختر همه‌چی تمومی شده بود اسم و رسمش صنم خانوم هیبت‌آبادی. از آقا قنبر و صنم خانوم اصرار که ما همو می‌خوایم و ولمون کنین بریم سر زندگی‌مون و از ننه‌آقای دختره انکار که ما دختر به این یه‌لاقبا نمی‌دیم که نمی‌دیم. القصه گرچه این وصلت به هزار بدبختی و اما و اگر صورت گرفت بالاخره اما… اما‍‍!!…اما!! «اما» شو یه خورده‌شو شما دیدین و می‌دونین، یه‌خورده‌شم نمی‌دونین و به‌زودی می‌بینین و دستگیرتون می‌شه.»

در توضیح عکس هم آمده: «این عکس مال جوونیای قنبر و صنمه. همون‌وقت که دربه‌در هم بودن و راه به جایی نمی‌بردن.»

شبنم مقدمی درباره شروع اکران این فیلم هم نوشته: «فیلم «جدایی قنبر از صنم» ادامه فیلم سینمایی «خجالت نکش» است که از چهارشنبه 16 خرداد در سینماها اکران خواهد شد. امیدوارم ببینین و دوستش بدارین و کمی خنده به لب‌هاتون بیاد.»

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار