| کد مطلب: ۱۱۲۰۱۱۷
لینک کوتاه کپی شد

تاریخ قطعی پخش «خجالت نکش2» مشخص شد

زمان اکران قسمت دوم فیلم موفق «خجالت نکش» مشخص شد و این فیلم با بازی شبنم مقدمی و احمد مهرانفر از شانزدهم خرداد ماه ماموریت خود را برای فتح گیشه سینماها با حضور دو کاراکتر «صنم » و «قنبر» آغاز می‌کند.

تاریخ قطعی پخش «خجالت نکش2» مشخص شد

به گزارش آرمان ملی آنلاین،  قسمت دوم فیلم سینمایی «خجالت نکش» با نام کامل «خجالت نکش 2؛ جدایی قنبر از صنم» به کارگردانی رضا مقصودی از شانزدهم خرداد ماه اکران خود را در سینماهای سراسر کشور آغاز می‌کند.

مقصودی فیلمنامه قسمت دوم «خجالت نکش» را با همکاری همسرش افرا جورابلو به نگارش درآورده و در این قسمت صنم و قنبر با بازی شبنم مقدمی و احمد مهرانفر را در موقعیت متفاوتی قرار داده ، موقعیتی که منجر به جدایی آن‌ها در مقظعی از قصه می‌شود.

قسمت دوم فیلم «خجالت نکش» با عنوان «خجالت نکش 2؛ جدایی قنبر از صنم» از شانزدهم خردادماه اکران سراسری خود را آغاز می‌کند.

در قسمت دوم این فیلم علاوه بر مقدمی و مهرانفر بازیگران دیگری چون بهرنگ علوی ، بهاره کیان افشاری، میثاق جمشیدی و سعید امیر سلیمانی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

قسمت اول این فیلم در سال 1396 در سی وششمین جشنواره فیلم فجر شرکت کرد که توانست علاوه بر حضور در بخش «نگاه نو» به جمع فیلم‌های بخش مسابقه هم راه پیدا کند. این فیلم در بخش در دو رشته بهترین بازیگر نقش اول زن (شبنم مقدمی) و طراحی لباس(رعنا امینی) نامزد سیمرغ بلورین شد و در بخش نگاه نو توانست سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی اول را از آن خودش کند.

«خجالت نکش» بعد از حضور موفق در جشنواره فیلم فجر از 12 اردیبهشت 1397 اکران سراسری خود را در سینماها آغاز کرد. این فیلم توانست با جذب 552 هزار و 560 نفر گیشه خودرا از مرز 4 میلیارد و 700 میلیون تومان عبور دهد و در جدول فروش سالانه رتبه هفدهم را به خودش اختصاص دهد. در این سال «هزارپا»، «جزیره تگزاس» و «لاتاری» رتبه‌های اول تا سوم را از آن خودشان کردند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار