| کد مطلب: ۱۰۶۵۲۸۸
لینک کوتاه کپی شد

حمایت مارتین اسکورسیزی از سعید روستایی | کارزار جمع آوری امضا

مارتین اسکورسیزی فیلمساز آمریکایی با انتشار پستی در اینستاگرام نسبت به صدور حکم درباره سعید روستایی و جواد نوروزبیگی کارگردان و تهیه کننده برادران لیلا واکنش نشان داد.

حمایت مارتین اسکورسیزی از سعید روستایی  | کارزار جمع آوری امضا

به گزارش آرمان ملی آنلاین، مارتین اسکورسیزی در واکنش به صدور حکمی برای سعید روستایی و جواد نوروزبیگی کارگردان و تهیه کننده برادران لیلا، در پستی از آنها حمایت کرد.

به نقل از سینما سینما، بسیاری از رسانه‌های پر مخاطب فرانسه از جمله « فیگارو»، «لیبراسیون»، مجله حرفه‌ای «فیلم فرانسه»، « لوموند» و غیره، درباره حکم دادگاه جمهوری اسلامی ایران علیه سعید روستایی کارگردان «برادران لیلا» مطالبی انتقادی، منتشر کرده‌اند. این رسانه‌ها از این چنین حکمی اظهار تعجب کرده‌اند.

مارتین

مارتین اسکورسیزی فیلمساز آمریکایی نیز با انتشار پستی در اینستاگرام نسبت به صدور حکم درباره سعید روستایی و جواد نوروزبیگی کارگردان و تهیه کننده برادران لیلا واکنش نشان داد.

084C4761-ED6D-4F9A-AACA-DB0F090AC360

اسکورسیزی به استناد به خبر روزنامه اعتماد و یکی از رسانه های فارسی زبان دولت آمریکا این واکنش را نشان داده و یک کمپین راه انداخته است. وی طی پستی در اینستاگرامش  از سعید روستایی و جواد نوروزبیگی حمایت کرد و با هدف جلب حمایت برای تجدید نظر در حکم صادره، کارزار جمع آوری امضا راه اندازی کرد.

فیلم برادران لیلا در بخش مسابقه مهم‌ترین جشنواره جهانی شرکت داشته و جایزه منتقدین بین‌المللی (فیپرسی) را نیز بدست آورده بود و در فرانسه نیز پخش عمومی شد. یکی از افراد مرتبط با جشنواره جهانی کن نیز گفته که بزودی در این راستا بیانیه‌ای صادر خواهد شد و این حکم را محکوم خواهند کرد.

 

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار