چرا صدا و سیما دوباره سراغ سلبریتیها رفت؟ | واکنش تلویزیون به حواشی اخیر
روابط عمومی سازمان صدا و سیما در واکنش به نقدها و مطالبی که در روزهای اخیر درباره موضوع حضور برخی چهرههای هنری و تلویزیونی در رسانه ملی مطرح شده، اطلاعیه ای صادر کرد.
![چرا صدا و سیما دوباره سراغ سلبریتیها رفت؟ | واکنش تلویزیون به حواشی اخیر](https://cdn.armanmeli.ir/thumbnail/rihVb7HcmH7Z/S6Hsh8dSr2z7Oz9zGla1YvHrg-LW4xM-HR8NLGoT6SF27gvge54c70s_uzPBlgh1YzKW8nJt0EhFqqqm95MB2cAp4NrnHXYk/%D8%B5%D8%AF%D8%A7%D9%88%D8%B3%DB%8C%D9%85%D8%A7.jpg)
به گزارش آرمان ملی آنلاین، در متن این اطلاعیه آمده است:
«روابط عمومی سازمان صداوسیما در واکنش به نقدها و مطالبی که در روزهای اخیر درخصوص موضوع حضور برخی چهرههای هنری و تلویزیونی در رسانه ملی مطرح شده نکات ذیل را به استحضار افکار عمومی میرساند:
- در این دوره با انسجام کامل و وحدت نظر و مدیریت، سلبریتی محوری، مجری محوری، تهیه کننده محوری و هرگونه محوریت پراکنده غیر منطبق با سیاستهای رسانه ملی مردود و غیر قابل قبول است. رویکرد رسانه ملی در این خصوص تأکید بر مدیریت منطقی و همکاری اصولی رسانه و چهرهها و تلاش جدی برای جلوگیری از تکرار آسیبهای گذشته است.
- در این دوره تحولی رسانه ملی، از هر گونه ورود بی برنامه به موضوع سلبریتیها پرهیز شده و بر رابطه تکاملی و تعاملی رسانه و سلبریتی تاکید میگردد.
- با احترام به برخی اختلاف سلیقهها، در دو سال اخیر هماهنگی قابل قبولی در رسانه ملی در اجرای تحول وجود دارد و اختلاف سلیقهها منجر به تناقض در سیاستگذاری نشده و نخواهد شد.
- رویش و ظهور دهها برنامه، هنرمند، مجری و بازیگر در برنامههای مختلف همچون حسینیه معلی، پاورقی، محفل، بگوبخند، شیوه، مکث، سیدخندان، مدرسه تلویزیونی ایران و مجموعههای نمایشی فاخر گواه به ثمر رسیدن جوانههای تحول در این مدت کوتاه است.
- مرجعیت رسمی سنجش مخاطبان، مرکز تحقیقات سازمان است و هر گونه گمانه زنی و یا اطلاعات ادعایی غیر دقیق درباره میزان مخاطب برنامهها غیر قابل قبول و غیرمعتبر است.
- همه ارکان رسانه ملی با عزمی جدی و همدلانه در پی تحقق سند تحول هستند و این مهم را در سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، میثاق میان خود و مردم میدانند و از هیچ تلاشی در این زمینه فروگذار نخواهند کرد. فضاسازیها و جوسازیها، تهمت زنیهای ناروا و ترویج عامدانه اطلاعات غلط و بی پایه و شایعه پراکنیها با اهداف و انگیزههای مختلف، عزم رسانه ملی و کارکنان و مدیران و برنامه سازان آن را در مسیر پیش رو سست نخواهد کرد.»
ارسال نظر