| کد مطلب: ۱۰۶۰۴۷۰
لینک کوتاه کپی شد

خاطره محمد بحرانی از دوران دانشجویی سالن را منفجر کرد + عکس

در مراسم اختتامیه جشنواره تئاتر عروسکی، محمد بحرانی بازیگر، خواننده و صداپیشه مشهور با تعریف کردن خاطره‌ای از دوران دانشجویی که با هادی حجازی‌فر همکلاس بود، جو سالن را به ریخت و موجب خنده حضار شد.

خاطره محمد بحرانی از دوران دانشجویی سالن را منفجر کرد + عکس

به گزارش آرمان ملی آنلاین هرچند شب گذشته حال و هوای نمایشگران عروسکی مانند دوره‌های پیش نبود اما  پخش فیلمی که برای بزرگداشت هما جدی‌کار، هنرمند پیشکسوت نمایش عروسکی، ساخته شده بود، خنده را به لب مخاطبان آورد.

محمد بحرانی و هادی حجازی‌فر که دانشجویان تئاتر در دانشکده هنرهای زیبا بوده‌اند، در این تصاویر خاطراتی شیرین از دوره دانشجویی خود تعریف کردند که به اصرار هما جدی‌کار گرایش عروسکی را انتخاب کرده‌اند. بحرانی از روزگاری سخن گفت که حوصله ساخت و ساز عروسک نداشته و فاطمه سوزنگر و هادی حجازی‌فر، دیگر هم‌کلاسی‌هایش برایش عروسک ساخته‌اند. او از دیگر همکلاسی خود مهدی شاه‌پیری یاد کرد که عروسکی بازاری را به عنوان عروسک کلاسی ارائه کرده و حتی برچسب آن را جدا نکرده و هما جدی‌کار با اینکه متوجه این موضوع شده، به روی دانشجویان خود نیاورده و به آنان نمره قبولی داده است.

هادی حجازی‌فر هم از خوشحالی‌های خود سخن گفت. او که در دوره‌های پیشین جشنواره به عنوان کارگردان یا عضو ستاد برگزاری در جشنواره حضور داشته، در چند ماه اخیر بارها تاکید کرد که به عنوان دبیر جشنواره، همه تلاشش را به کار می‌گیرد تا گروه‌های شرکت‌کننده کمترین مشکل را برای اجرای آثار خود داشته باشند. او شب گذشته توضیح داد یکی از خوشحالی‌هایش این بوده که توانسته وانت در اختیار گروه‌های شرکت‌کننده بگذارد تا دکور و عروسک‌های خود را به راحتی جابه‌جا کنند.

محمد بحرانی جشنواره تئاتر عروسکی

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار