| کد مطلب: ۱۰۶۳۶۱۰
لینک کوتاه کپی شد

ببینید | قاب سنگین استقلالی _ پرسپولیسی با چاشنی رفاقت و لباس‌های هم‌رنگ

پیش از بازی تدارکاتی دو تیم پرسپولیس و نساجی، سرمربیان دو تیم که روزگاری در تیم ملی هم‌بازی بودند در کنار یکدیگر عکسی به یادگار گرفتند. البته این دو بازیکن از نظر باشگاهی رقیبب سرسخت یکدیگر بودند چراکه یکی مدافع پرسپولیس و دیگری دروازه‌بان استقلال بودند. نکته جالب این عکس‌ها لباس‌های هم‌رنگ آنهاست که در یکی از عکس‌ها حتی افشین پیروانی هم همان رنگ لباس را پوشیده است.

ببینید | قاب سنگین استقلالی _ پرسپولیسی با چاشنی رفاقت و لباس‌های هم‌رنگ

به گزارش آرمان ملی آنلاین، پرسپولیس که آماده‌سازی خوبی در داخل کشور برای حضور در فصل جدید لیگ برتر داشته و در دیدارهای تدارکاتی خود به پیروزی رسیده، از ساعت ۱۹ عصر امروز در آخرین مسابقه دوستانه قبل از نخستین جدال رسمی مقابل آلومینیوم اراک، به مصاف نساجی مازندران خواهد رفت.

یحیی گل‌محمدی که فصل گذشته قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی را همراه با پرسپولیس کسب کرد، با انجام تمرینات و برنامه‌ریزی دیدارهای تدارکاتی سعی کرده تا دوباره شاگردان خود را در بهترین شرایط آماده حضور در فصل جدید کند که البته نتوانستند برخلاف برخی تیم‌ها مثل نساجی مازندران اردوی خارجی داشته باشند.

یحیی گل محمدی مهدی رحمتی

سرمربی پرسپولیس با توجه به تعویق مسابقات هفته اول لیگ برتر و فاصله تا اولین بازی تیمش مقابل آلومینیوم اراک، امروز تیمش را در آخرین بازی دوستانه به مصاف نساجی مازندران فرستاده که قبل از شروع این دیدار یحیی گل‌محمدی با همتای خود در نساجی (سید مهدی رحمتی) خوش و بش کرد.

سید مهدی رحمتی یحیی گل محمدی

سرمربیان پرسپولیس و نساجی مازندران قبل از شروع این دیدار دوستانه به همراه افشین پیروانی و فرهاد کوچک‌زاده، مدیران دو تیم، در کنار یکدیگر حضور پیدا کردند و در زمان تمرین بازیکنانشان، بگو و بخند داشتند.

یحیی گل محمدی سید مهدی رحمتی

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار