| کد مطلب: ۱۰۶۰۶۸۴
لینک کوتاه کپی شد

ببینید | این عکس از مسی بی‌کیفیت است اما ارزش تاریخی دارد

لیونل مسی پرافتخارترین بازیکن فوتبال جهان برای آغاز دوران حرفه‌ای جدید خود در تیم اینتر میامی وارد خاک ایالات متحده آمریکا شد. از لحظه ورود این بازیکن یک عکس بی‌کیفیت ثبت شده اما بسیاری همین عکس را در شبکه‌های مجازی دست به دست می‌کنند؛ چرا که به لحاظ تاریخی قطعا ارزشمند است.

ببینید | این عکس از مسی بی‌کیفیت است اما ارزش تاریخی دارد

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، لیونل مسی وارد میامی شد تا رسماً انتقالش به لیگ فوتبال حرفه‌ای آمریکا را تکمیل کند. انتظار می‌رود او قراردادی دو سال و نیمه با اینتر میامی امضا کند که امکان تمدید برای یک سال دیگر هم در آن وجود دارد.

خورخه ماس، مالک مشترک اینترمیامی همراه دیوید بکام، می‌گوید که مسی سالانه بین 50 تا 60 میلیون دلار درآمد خواهد داشت. این درآمد با پولی که از آدیداس از طریق فروش پیراهن و اپل تی‌وی که حق اشتراک لیگ حرفه‌ای آمریکا را دارد، به دست می‌آید.

مسی به همراه همسرش آنتونلا و سه پسرش برای تعطیلات در کارائیب بود. این خانواده بعد از ظهر سه‌شنبه در فرودگاه میامی به دیده شدند. هواداران میامی در خارج از ورزشگاه خانگی تیم جمع شده بودند تا این انتقال تاریخی را جشن بگیرند.

برنده 36 ساله جام جهانی یکشنبه شب آینده به طور رسمی توسط میامی به هواداران معرفی می‌شود و انتظار می‌رود اولین بازی خود را پنجشنبه 21 جولای مقابل کروز آزول انجام دهد.

به نظر می‌رسد انتقال مسی به لیگ حرفه‌ای آمریکا این ورزش را در ایالات متحده به نقطه جدیدی برساند. سرخیو بوسکتس، هم تیمی سابق بارسلونا، قرار است در میامی به او ملحق شود.

مسی در خاک آمریکا

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار