| کد مطلب: ۱۰۶۵۹۹۸
لینک کوتاه کپی شد

محمد بحرانی:دلم می‌خواهد تلویزیون به روزهای خوبش برگردد

آرمان ملی : محمد بحرانی که این روزها حضورش در شبکه نمایش خانگی پررنگ‌تر شده و با مجموعه عروسکی «پیکولو» و برنامه «شب‌های مافیا» و همچنین برنامه «صداتو» حضور دارد، با این حال همچنان دلتنگ «جناب‌خان» است و در پاسخ به اینکه انتخابش بین بازیگری، اجرا، عروسک‌گردانی و صداپیشگی کدام است؟ گفت: تمام این‌ها زیرمجموعه هنرهای نمایشی است و همه برای من جذاب‌ هستند اما اگر مجبور به انتخاب یکی باشم، صداپیشگی «جناب‌خان» را انتخاب می‌کنم.

محمد بحرانی:دلم می‌خواهد تلویزیون به روزهای خوبش برگردد

او از «جناب‌خان» می‌گوید و در پاسخ به اینکه در آینده بازهم او را خواهیم دید یا نه؟ به «ایسنا» بیان داشت: به‌نظرم تجربه جناب‌خان بسیار جدی و جذاب بود. خدا را شکر می‌کنم که این تجربه را در مسیر زندگی من قرار داد. تجربه جناب‌خان یک تجربه بسیار ویژه بود. جناب‌خان یک موجود مستقل دارای روح و زنده است و اینکه در آینده او را می‌بینیم یا نه، تصمیم خودش است. من هم منتظرم ببینم که چه تصمیمی می‌گیرد.

اما باید بگویم که مردم به‌شدت پیگیر «جناب‌خان» هستند. من با وسایل نقلیه عمومی تردد می‌کنم و در سطح شهر، بسیار پیاده‌روی می‌کنم؛ بنابراین بسیار با آدم‌ها ارتباط رودررو دارم و تقریبا همه احوال «جناب‌خان» را می‌پرسند و دلتنگش هستند. وی درباره‌ تفاوت کار در تلویزیون و نمایش خانگی تصریح کرد: به‌لحاظ دسترسی و آیین انجام عمل، دیدن تلویزیون کار راحت‌تری است. حضور پلتفرم‌ها هم در ایران بسیار اتفاق مثبتی بود. من از افرادی بودم که در روزهای اول متولد شدن پلتفرم‌ها در کشور، جزو ایده‌پردازان ورود این صنعت به ایران بودم و از سالیان قبل جزو موسسان پلتفرم فیلم نت بودم.

با این حال، برای من بستر پخش، اتفاق متفاوتی نیست. ما می‌توانیم برنامه‌هایی که دوست داریم را در هر کدام از این بسترها تماشا کنیم. در این گفت‌وگو، من تلویزیون را هم جزو یکی از پلتفرم‌ها دسته‌بندی می‌کنم و طبیعتا هر پلتفرمی که برنامه‌های جذاب‌تری داشته باشد برای خودش مخاطبان وفادارتری درست می‌کند. بحرانی درباره شرایط فعلی تلویزیون و فعالیت در نمایش خانگی گفت: اینکه پلتفرم‌ها در یک رقابت مثبت با هم در تلاش برای تولید برنامه‌های جذاب‌ هستند، اتفاق مثبتی است.

من سال‌های زیادی در تلویزیون کار کرده‌ام و از وضعیت این روزهای تلویزیون بسیار غمگین‌ هستم. تلویزیون را خیلی خیلی دوست دارم و هیچ‌وقت موضعی در مقابلش نداشته‌ام و دلم می‌خواهد به روزهای خوبش برگردد. می‌گویند شرف‌المکان بالمکین، یعنی جذابیت یکجا به آدم‌هایی است که آنجا هستند. به‌نظرم تلویزیون این روزها آدم‌های جذابش را از دست داده و کاش یک اتفاق بیفتد که من به‌عنوان یک مخاطب، بار دیگر محمدرضا شهیدی‌فر، رامبد جوان، مهران مدیری، احسان علیخانی، عادل فردوسی‌پور، منصور ضابطیان، محمد صوفی، برادران صفاریان‌پور و بقیه اسامی جذابی که اوقات خوشی را در تلویزیون برای ما ساخته‌اند را در تلویزیون ببینم. این‌ها سرمایه‌های برنامه‌سازی‌ هستند که باید حفظ شوند.

اینکه این افراد در شبکه‌های خصوصی برنامه‌سازی کنند، خیلی خوب است اما‌ ای‌کاش تلویزیون شرایطی را فراهم کند که مردمی که به هر دلیلی امکان استفاده از پلتفرم‌ها را ندارند بتوانند از رسانه‌ملی‌شان برنامه‌های دلخواهشان را دنبال کنند و لذت ببرند. وی درباره برنامه «صداتو»، توضیح داد: اجرای «صداتو» را به من پیشنهاد دادند و مثل همه این سال‌هایی که برای اجرا پیشنهاد داشتم این مورد را هم نپذیرفتم. با محسن کیایی که او را برای کمک‌کننده دعوت کرده بودند به لوکیشن برنامه رفتیم و صحبت کردیم. در نهایت من گفتم که به‌عنوان کمک‌کننده همکاری می‌کنم و محسن کیایی گفت که اجرا را بیشتر دوست دارم و به این صورت، تصمیم به همکاری گرفتیم. بحرانی بیان داشت: فشار اصلی «صداتو» بر دوش محسن کیایی بود که باید همه چیز را کنترل می‌کرد و به‌نظر من خیلی خوب از پس این کار برآمد. در «شب‌های مافیا» کار پراسترس و پرفشاری را برعهده دارم که به‌نظرم یکی از سخت‌ترین تجربیات کاری من است. البته که نمی‌دانم نتیجه کارم خوب بوده یا نه. امیدوارم مخاطب راضی باشد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار