| کد مطلب: ۱۱۴۲۰۱۱
لینک کوتاه کپی شد

گزارش اینستاگرامی وزیر خارجه در خصوص دیدارهایش در عمان

وزیر خارجه کشورمان درباره سفر اخیر خود به عمان گزارشی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

گزارش اینستاگرامی وزیر خارجه در خصوص دیدارهایش در عمان

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛  سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه نوشت: شب گذشته و در ادامه سومین دور از سفر به کشورهای منطقه از بغداد عازم مسقط شدم و گفتگوهای مفید و مفصلی با آقایان ارتشبد سلطان بن محمد النعمانی، وزیر امور دیوانی سلطان عمان و سید بدر البوسعیدی وزیر امور خارجه این کشور داشتم.

-در این دیدارها ضمن ابراز خرسندی از استحکام و پایداری روابط دیرینه و دوستانه میان سلطنت عمان و کشورمان بر تقویت و توسعه مناسبات دوجانبه بیش از گذشته تاکید کردیم.

-در ادامه با بررسی آخرین تحولات منطقه به‌ویژه شرایط خطرناک ناشی از جنایت‌ها و تجاوزهای رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان، بر ضرورت اقدام فوری بین‌المللی برای توقف نسل کشی و تجاوز نظامی صهیونیست‌ها تصریح شد.

-همچنین در جریان این سفر پذیرای آقای محمد عبدالسلام، سخنگو و رئیس هیئت مذاکره‌کننده دولت نجات ملی یمن بودم و در خصوص آخرین وضعیت این کشور به گفتگو نشستیم.

-در حال برنامه‌ریزی جهت ادامه رایزنی‌ها در دیگر پایتخت‌های کشورهای منطقه هستیم؛ این سفرها و تحرکات مستمر و فشرده دیپلماتیک تا حصول نتایج مثبت به نفع صلح، ثبات و آرامش در سراسر منطقه ادامه خواهد یافت.


دیدارهای عراقچی

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار