| کد مطلب: ۱۱۴۱۹۳۰
لینک کوتاه کپی شد

واکنش مهاجرانی به فیلترینگ: در حال پیگیری است؛ صبوری کنید

سخنگوی دولت چهاردهم در پاسخ به این سوال که آیا باید منتظر جلسه برگزاری کمیته فیلترینگ باشیم؟ گفت: دوستان در حال پیگیری فرآیند هستند؛ صبوری کنید.

واکنش مهاجرانی به فیلترینگ: در حال پیگیری است؛ صبوری کنید

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ فاطمه مهاجرانی گفت: با وجود همه این وعده‌ها وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکنون هیچ برنامه جامع و مدون اجرایی در مورد نحوه این بازنگری‌ها ارائه نکرده است تا بتوان ارزیابی کلی در مورد فرآیند کلی این موضوع و میزان پیشرفت آن انجام دهیم.

وی افزود: موضوع فیلترینگ و بهبود کیفیت اینترنت یکی از دغدغه‌های اصلی مردم و فعالان اقتصاد دیجیتال است. با توجه به مسائل اقتصادی، بسیاری از افراد در بستر فضای مجازی و پلتفرم‌های دارای محدودیت دسترسی اقدام به راه‌اندازی کسب‌وکار کرده‌اند. گستردگی فیلترینگ پلتفرم‌ها سبب شده بیشتر کاربران از فیلترشکن‌ها برای دور زدن فیلترینگ استفاده کنند که همین موضوع علاوه بر ایجاد مشکلات دسترسی برای کاربران فضای مجازی، امنیت اطلاعات شخصی آن‌ها را نیز به خطر انداخته و سبب شده دسترسی به انواع پلتفرم‌های ممنوعه برای همه کاربران در سنین مختلف فراهم باشد.

مهاجرانی بیان کرد: در روزهای اخیر دولت چهاردهم ۱۰۰ روز اول خود را پشت سر گذاشت و وزرای دولت نیز در آستانه پایان دوماه فعالیت خود هستند. با شرایط فعلی این نگرانی وجود دارد که بازنگری نکردن موضوع فیلترینگ و عدم تغییر کیفیت اینترنت، سبب افزایش نارضایتی مردم و ناامیدی آن‌ها از دولت چهاردهم شود.

 

منبع : مهر

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار