| کد مطلب: ۱۱۴۱۹۱۳
لینک کوتاه کپی شد

افشاگری پورمحمدی از ۲۰۰ عملیات جاسوسی و خرابکاری اقتصادی در ایران

مصطفی پورمحمدی، وزیر دولت روحانی روایتی از کشف ۲۰۰ عملیات جاسوسی و خرابکاری اقتصادی در ایران را روی آنتن تلویزیون رسانه ای کرد.

افشاگری پورمحمدی از ۲۰۰ عملیات جاسوسی و خرابکاری اقتصادی در ایران

یک فعال سیاسی اصولگرا با حضور در شبکه خبر گفت: جمهوری اسلامی ۴۵ سال در برابر تمام توطئه ها، نفوذها، کودتاها، عملیات ترور و عملیات نفوذ مقاومت کرده است.

مصطفی پورمحمدی، وزیر سابق دادگستری گفت: گزارشی به دست من رسیده که نشان می دهد در همین سال گذشته ۲۰۰ عملیات جاسوسی و خرابکاری اقتصادی در ایران کشف شده است. صدایش هم بلند نشده است. این خبرها که به مردم نمی رسد. اما وقتی عملیات تروری شکل می گیرد همه آن را تکرار می کنند. بگوییم که چقدر آن خنثی شده است. اگر اینها در همه جا نفوذ دارند که دیگر چیزی از امنیت در ایران برقرار نمی شد. کسی آرامش نداشت. اگر در میان فلسطینی ها و حزب الله نفوذ داشتند که امروز نمی توانستند تا این میزان مقاومت کرده و بایستند.

او در ادامه به انفجار پیجرهای حزب الله اشاره کرد و گفت: یک عملیات پیجر که بسیار عملیات اطلاعاتی پیچیده ای است که البته آن قسمتی که به سمت ما بر می گردد، با بی احتیاطی هم همراه بوده است، ببینید که چقدر خسارت وارد کرد. ولی لبنان و حزب الله ایستاده است. 

 

منبع : خبر آنلاین

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار