| کد مطلب: ۱۱۴۱۵۸۰
لینک کوتاه کپی شد

پزشکیان: با تقویت ارتباط با همسایگان مشکلات ناشی از تحریم‌ها را کاهش دهیم

رئیس جمهور گفت: سفر به ترکمنستان دستاوردهای خوبی داشت و امیدواریم بتوانیم با تقویت ارتباط با همسایگان مشکلات ناشی از تحریم‌ها را کاهش دهیم.

پزشکیان: با تقویت ارتباط با همسایگان مشکلات ناشی از تحریم‌ها را کاهش دهیم

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛  مسعود پزشکیان پس از پایان سفر دو روزه خود به ترکمنستان به منظور شرکت در همایش بین‌المللی «ارتباط متقابل زمان‌ها و تمدن‌ها - مبنای صلح و توسعه» در بدو ورود به تهران در فرودگاه مهرآباد، بیان کرد: امیدوار هستیم جلساتی که می گذاریم ارتباطات ما با همسایگان را تقویت کند. ارتباط با همسایگان در حال شکل گیری است. اگر بتوانیم روند ارتباطات دسترسی های راهی، برقی، گاز و انرژی را توسعه دهیم مشکلاتی ناشی از تحریم ها را می توانیم به شدت کاهش دهیم.

وی در ادامه اظهار کرد: ما با ۱۵ الی ۱۶ کشور همسایه هستیم و اگر استان های مرزی بتوانند ارتباطات خود را با همسایگان تقویت کنند، گامی در جهت توسعه برداشته می شود. این سفر دستاورد خوبی داشت و امیدوارم بتوانیم تا آخر این مسیر را ادامه دهیم.

، مسعود پزشکیان پس از پایان سفر دو روزه خود به ترکمنستان به منظور شرکت در همایش بین‌المللی «ارتباط متقابل زمان‌ها و تمدن‌ها - مبنای صلح و توسعه» در بدو ورود به تهران در فرودگاه مهرآباد، بیان کرد: امیدوار هستیم جلساتی که می گذاریم ارتباطات ما با همسایگان را تقویت کند. ارتباط با همسایگان در حال شکل گیری است. اگر بتوانیم روند ارتباطات دسترسی های راهی، برقی، گاز و انرژی را توسعه دهیم مشکلاتی ناشی از تحریم ها را می توانیم به شدت کاهش دهیم.

بنابر روایت ایسنا، وی در ادامه اظهار کرد: ما با ۱۵ الی ۱۶ کشور همسایه هستیم و اگر استان های مرزی بتوانند ارتباطات خود را با همسایگان تقویت کنند، گامی در جهت توسعه برداشته می شود. این سفر دستاورد خوبی داشت و امیدوارم بتوانیم تا آخر این مسیر را ادامه دهیم.

 

منبع : ايسنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار