| کد مطلب: ۱۱۴۰۵۳۳
لینک کوتاه کپی شد

در دیدار عراقچی با نخست وزیر لبنان چه گذشت؟/عکس

وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با نخست وزیر لبنان بر عزم جمهوری اسلامی ایران برای حمایت از دولت و ملت و مقاومت لبنان در برابر تجاوز و آتش افروزی رژیم متجاوز اسرائیل تاکید کرد.

در دیدار عراقچی با نخست وزیر لبنان چه گذشت؟/عکس

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ سید عباس عراقچی که در راس هیاتی رسمی به لبنان سفر کرده است، با فاصله کوتاهی بعد از ورود به بیروت با نجیب میقاتی نخست وزیر لبنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار با ابلاغ مراتب تسلیت دولت و ملت ایران به مناسبت شهادت شهید سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله و دیگر شهروندان بی‌گناه لبنان در نتیجه حملات تروریستی و تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی، بر عزم جمهوری اسلامی ایران برای حمایت از دولت و ملت و مقاومت لبنان در برابر تجاوز و آتش افروزی رژیم متجاوز اسرائیل تاکید نمود.

عراقچی بر عزم ایران برای حمایت از مقاومت لبنان در برابر رژیم متجاوز اسرائیل تاکید کرد

عراقچی با اشاره به حجم و شدت جنایات وحشیانه ارتکابی توسط رژیم صهیونیستی که مصداق‌های آشکار جنایات شدید بین‌المللی است، بر ضرورت تلاش همه جانبه کشورهای اسلامی و عربی برای تبیین ابعاد اقدامات غیرقانونی و جنایتکارانه رژیم اسراییل و بسیج سازمان ها و نهادهای بین‌المللی برای اقدام جمعی جهت توقف تجاوز اسرائیل تاکید کرد.

در این دیدار، نخست‌وزیر لبنان با تشریح آخرین وضعیت لبنان و توصیف تجاوزات اسراییل به عنوان مصداق واقعی جنایت جنگی، و اظهار تاسف از بی عملی شورای امنیت سازمان ملل در برابر ماجراجویی‌های خطرناک دشمن صهیونیستی، از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از دولت و مردم لبنان در این شرایط دشوار قدردانی نمود.

عراقچی- میقاتی

 

منبع : ایرنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار