| کد مطلب: ۱۱۴۰۴۲۶
لینک کوتاه کپی شد

عیادت فرزندان رهبر انقلاب از مجروحان لبنانی/عکس

فرزندان حضرت آیت‌‌الله خامنه‌ای، به نمایندگی ازجانب ایشان، از برخی مجروحان لبنانی و رزمندگان مقاومت اسلامی حزب‌الله لبنان که به تهران اعزام شده‌اند، عیادت کردند.

عیادت فرزندان رهبر انقلاب از مجروحان لبنانی/عکس

به گزارش آرمان ملی آنلاین، این افراد که در حوادث اخیر لبنان دچار مجروحیّت و جانبازی شده و برای تکمیل دوره‌ی درمان به ایران اعزام شده‌‌اند، از سنین مختلف بوده و حتّی در میان آن‌ها نوزاد، کودکان خردسال و نوجوان هم حضور دارند.

مجروحان جنایتهای باند ترور رژیم صهیونی، با وجود درد و آسیب‌های مختلف جسمی، به‌گرمی و در فضایی صمیمی و معنوی از نمایندگان رهبر انقلاب اسلامی استقبال کردند.

فرزندان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، ضمن پیگیری جزئیّات و روند اقدامات پزشکی و درمانی این افراد از مسئولان مربوطه، در دیدار و عیادت از این مجروحان، سلام و درود رهبر معظّم انقلاب اسلامی را به آن‌ها رساندند.

photo_2024-10-03_15-18-45

تأکید بر ادامه‌ی مسیری که سیّدحسن نصرالله، دبیرکلّ شهید حزب‌الله، در مبارزه با رژیم صهیونی آغاز کرده است، تشکّر از مردم ایران به دلیل حمایت از مقاومت ضدّصهیونی در منطقه و همچنین تشکّر از تلاش پزشکان و پرستاران ایرانی، مهم‌ترین بخش‌ صحبت‌های مجروحان و رزمندگان مقاومت با نمایندگان رهبر انقلاب بود.

photo_2024-10-03_15-18-39

 

این رزمندگان و همراهانشان، با وجود مجروحیّت جسمی و در‌حالی‌که از نظر روحی و معنوی در شرایط خوب و آمادگی بالایی قرار داشتند، از فرزندان رهبر انقلاب درخواست کردند که ضمن رساندن سلام رزمندگان به ایشان و دعا برای پیروزی و نصرت جبهه‌ی مقاومت، به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای اطمینان قلبی دهند که مبارزه‌ی مقدّس علیه رژیم صهیونی با همه‌ی این اتّفاقات تلخ و حتّی شهادت سیّدحسن نصرالله ادامه خواهد داشت و متوقّف نخواهد شد.

photo_2024-10-03_15-18-36

آن‌ها تأکید داشتند هرچند با شهادت سیّدحسن نصرالله، شخصیت عزیزی را از دست داده‌اند، امّا سایه‌ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان پدر معنوی مقاومت اسلامی لبنان همچنان برقرار است و مبارزه تحت راهبری و هدایت ایشان ادامه خواهد یافت.

photo_2024-10-03_15-18-33

این عیادت‌ها در فضایی صمیمی و معنوی صورت گرفت، تا جایی که بعضی همراهان نیز تحت تأثیر روحیّه‌ی حماسی و ایمانی رزمندگان لبنانی و همراهان ایشان قرار گرفتند و متأثّر شدند.

فرزندان رهبر انقلاب نیز با تأکید بر اینکه رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان و مبارزه‌ مقدّس آن‌ها با رژیم صهیونیستی نه‌فقط مایه‌ افتخار ایرانیان بلکه مایه‌ فخر همه‌ مسلمانان جهان است، حمایت و پشتیبانی از این مبارزه و رزمندگان را وظیفه‌ی همه‌ مسلمانان دانستند و از جهاد فی‌سبیل‌الله آن‌ها تقدیر و برایشان آرزوی سلامتی و بهبودی کردند تا بعد از طیّ دوره‌ی درمان، به کشور خود بازگردند.

در جریان این عیادت، از طرف رهبر انقلاب هدایای معنوی ازجمله قرآن کریم و یادداشت اختصاصی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به مجروحان و رزمندگان مقاومت اسلامی اهدا شد.

متن یادداشت رهبر انقلاب خطاب به رزمندگان مجروح مقاومت به شرح زیر است: عزیزان من! از امتحان الهی سربلند بیرون آمدید. صبر و استقامت شما یکی از برترین جهادهاست. شفا و عافیت و عاقبت‌بخیری شما را از خداوند متعال مسألت میکنم. سیّدعلی خامنه‌ای ۹ مهر ۱۴۰۳

منبع : ایلنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار