| کد مطلب: ۱۱۳۹۸۱۵
لینک کوتاه کپی شد

بیانیه حزب‌الله لبنان / علی کرکی شهید شد

حزب‌الله لبنان اعلام کرد که «علی کرکی» از فرماندهان جهادی این جنبش در حمله به بیروت به شهادت رسیده است.

بیانیه حزب‌الله لبنان / علی کرکی شهید شد

به گزارش آرمان ملی آنلاین، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای از شهادت «علی کرکی» از فرماندهان جهادی ارشد خود در حمله به ضاحیه جنوبی بیروت خبر داد.

در بیانیه حزب‌الله لبنان در این زمینه آمده است: مقاومت اسلامی لبنان با سربلندی و افتخار شهادت حاج علی کرکی (ابوالفضل) فرمانده جهادی بزرگ خود را به مقاومت و طرفداران آن تسلیت می‌گوید.

حزب‌الله اعلام کرد که علی کرکی در جریان حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به محله «حاره حریک» و همراه با «سید حسن نصرالله» دبیرکل این جنبش به شهادت رسیده است.

در ادامه این بیانیه آمده است: حاج ابوالفضل از زمان تهاجم رژیم صهیونیستی در سال ۱۹۸۲ رهبری مجاهدین مقاومت اسلامی در جنوب را بر عهده گرفت و رهبری و شرکت در تمامی رویارویی های قهرمانانه با دشمن صهیونیستی را برعهده داشت و به نقش تاریخی خود در آزادسازی سال ۲۰۰۰ و ۲۰۰۶ عمل کرد. او از هشتم اکتبر ۲۰۲۳ تا زمان شهادت خجسته، مسئولیت رهبری و فرماندهی جبهه جنوب را با تمامی محورها و یگان‌های آن بر عهده داشت.

حزب‌الله در ادامه این ضایعه را به امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری و تمامی نیروهای مقاومت تسلیت گفت.

ارتش رژیم صهیونیستی عصر روز جمعه منطقه‌ای مسکونی در ضاحیه جنوبی بیروت را هدف قرار داد که منجر به شهادت «سید حسن نصرالله»، دبیرکل حزب‌الله شد.

حزب‌الله لبنان نیز در واکنش به این جنایات، حملات متعددی را به نقاط مختلف اراضی فلسطین اشغالی انجام داده است. این حملات منجر به ترس و وحشت صهیونیست‌ها شده است.

حملات حزب‌الله لبنان که در حمایت از مقاومت غزه و پاسخ به حملات رژیم اشغالگر به غیرنظامیان در جنوب لبنان انجام می‌شود، به کابوسی برای شهرک‌نشینان صهیونیست تبدیل شده که چند ماهی است از ترس، از مناطق شمال اراضی اشغالی فرار کرده‌اند.

منبع : ایسنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار