| کد مطلب: ۱۱۳۹۳۹۱
لینک کوتاه کپی شد

متلک سنگین طالبان به غربی‌ها درباره حقوق زنان

عبدالستار سعید نوشت: ما متاسفیم که حیوانات در غرب از آبرو و حیای بیشتر نسبت به انسان برخوردارند، زیرا در حیوانات همجنس‌گرایی وجود ندارد، اما در بسیاری از کشورهای غربی این پدیده شیطانی قانونی شده و به افتخار آن راهپیمایی برگزار می شود.

متلک سنگین طالبان به غربی‌ها درباره حقوق زنان

به گزارش آرمان ملی آنلاین، عبدالستار سعید از چهره های گروه طالبان به اظهارنظرها درباره حقوق زنان افغان واکنشی تندی نشان داد و به غربی ها تاخت.

عبدالستار سعید نوشت:  در گذشته که اجلاس سالانه با رهبری سازمان ملل بود، سیاستمداران بزرگ دنیا سخنرانی می‌کردند و بیانیه‌های خوب می‌دادند. اکنون که سازمان ملل نیز مانند دوران جمهوری، جای فعالان مدنی شده است و به جای سیاستمداران بازیگران سینما آنجا را اشغال کرده‌اند. گفته می شود یک هنرپیشه آمریکایی هالیوود (مریل ستریپ) در نشست سازمان ملل گفته است که بسیار جای تاسف است که گربه ها در افغانستان از حقوق بیشتری نسبت به زنان برخوردارند، زیرا گربه‌ها می‌توانند با سر برهنه در پارک‌ها راه بروند، اما زنان افغان نمی‌توانند این کار را انجام دهند.

اگر حقیقت را بگوییم، ما متاسفیم که حیوانات در غرب از آبرو و حیای بیشتر نسبت به انسان برخوردارند، زیرا در حیوانات همجنس‌گرایی وجود ندارد، اما در بسیاری از کشورهای غربی این پدیده شیطانی قانونی شده و به افتخار آن  راهپیمایی برگزار می شود.

ما می‌خواهیم انسان غربی حداقل از حقوق و کرامت حیوانات برخوردار باشد.

منبع : خبرآنلاین

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار