| کد مطلب: ۱۱۳۷۶۶۷
لینک کوتاه کپی شد

خبر مهم رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس/ مهاجران اخراج می شوند

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی اظهار داشت: بر اساس گزارش فرمانده نیروی انتظامی دو میلیون نفر از اتباع بیگانه غیر مجاز امسال از کشور اخراج می شوند.

خبر مهم رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس/ مهاجران اخراج می شوند

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛  ابراهیم رضایی در تشریح بخش ابتدایی دومین روز سفر نظارتی کمیسیون امنیت ملی به استان کرمان گفت: در این جلسه سردار رادان با اشاره به ظرفیت های مرز و اقدامات انجام شده برای امنیت آن تاکید کردند که پلیس باید به سمت هوشمند شدن حرکت کند و این حرکت نیازمند منابع است و استفاده از پابندهای الکترونیکی یکی از مصادیق آن است.

 وی افزود: بر اساس اعلام فرمانده انتظامی کشور امسال برنامه ریزی برای اخراج دو میلیون اتباع غیر مجاز بیگانه انجام شده است البته قوانین نیز در این زمینه باید اصلاح شود .

رضایی ادامه داد: فرمانده مرزبانی کشور نیز در این جلسه طی گزارشی اعلام کرد از ابتدای امسال ۷۰۰ هزار نفر از اتباع بیگانه از کشور اخراج شده‌اند و مرزبانی از کشور، نیازمند توسعه و تجهیز است، همچنین در این جلسه اعضای کمیسیون نیز نکاتی را مطرح کردند.

سخنگوی کمیسیون امنیت خاطر نشان کرد: بامداد امروز اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس با حضور در پایگاه هوانیروز استان کرمان با فرماندهان این پایگاه دیدار و گزارش فرماندهان هوانیروز ارتش را در تامین امنیت جنوب شرق کشور استماع کردند.

 

منبع : خانه ملت

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار