| کد مطلب: ۱۱۳۶۰۴۲
لینک کوتاه کپی شد

آیت الله سیدفاضل میلانی دار فانی را وداع گفت

امام مرکز اسلامی لندن در پی درگذشت آیت الله میلانی پیام تسلیتی بدین شرح صادر کرد:

آیت الله سیدفاضل میلانی دار فانی را وداع گفت

به گزارش آرمان ملی آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین موسوی در پیام خود نوشت: آیت الله میلانی رحمت الله علیه، شخصیتی بود که عمر گران‌ بهای خود را در راه خدمت به دین و تعلیم و تربیت نسل‌های آینده صرف کرد.

آیت‌الله سیدفاضل میلانی از شخصیت‌های سرشناس روحانی و علمی در مؤسسه آیت الله سید ابوالقاسم خویی لندن دارفانی را وداع گفت.وی متولد ۱۳۲۳ در شهر کربلا بود و علوم اسلامی را زیر نظر پدربزرگش آیت‌الله سید محمدهادی میلانی و آیت‌الله سید ابوالقاسم خویی در حوزه علمیه نجف اشرف و خراسان فرا گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی امام مرکز اسلامی لندن در پیامی درگذشت آیت الله سید فاضل میلانی را تسلیت گفت. متن پیام به این شرح است:

إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعونَ

خبر ارتحال عالم جلیل‌القدر، آیت الله سید فاضل حسینی میلانی، موجب تأثر و تالم خاطر شد؛ اگرچه این عروج در روز رحلت جانگداز پیامبر رحمت و شهادت سبط اکبر، موهبتی الهی برای آن عزیز سفر کرده بود، این ضایعه عظیم، خلأ ای جبران‌ناپذیر در دل‌ها و جامعه‌ای که با حضور پر برکت ایشان رونق یافته بود، بر جای می‌گذارد.

آیت الله میلانی رحمت الله علیه، شخصیتی بود که عمر گران بهای خود را در راه خدمت به دین و تعلیم و تربیت نسل‌های آینده صرف کرد و سال‌ها چراغ فروزان دانش و هدایت برای جامعه اسلامی در غرب و نمادی از فضیلت و تقوا بود.

این مصیبت بزرگ و فقدان این عالم ربانی را به علمای اسلام و مراجع عظام و نیز بیت معظم آیت الله میلانی به ویژه آقازاده‌های این فقید سعید، تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال رحمت واسعه و مغفرت الهی را برای این عالم فقید و صبر جمیل و اجر جزیل برای خانواده محترم و همه بازماندگان ایشان مسئلت داریم.

سید هاشم موسوی

امام مرکز اسلامی انگلیس

منبع : مهر

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار