| کد مطلب: ۱۱۳۴۸۴۵
لینک کوتاه کپی شد

قالیباف و محسنی اژه ای در راهپیمایی جاماندگان اربعین/ عکس

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، صبح امروز (۴ شهریور) مصادف با اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در تهران که در مسیر میدان امام حسین (ع) تا حرم عبدالعظیم (ع) در حال برگزاری است، شرکت کرد. به روایت ایسنا، بر اساس اعلام سایت میزان رئیس قوه قضاییه ضمن حضور در پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در تهران، از نزدیک با برخی شهروندان هم‌کلام شد و در جریان مسائل و درخواست‌های آن‌ها قرار گرفت. همچنین محمدباقر قالیباف، صبح امروز یکشنبه مصادف با اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در تهران که در مسیر میدان امام حسین (ع) تا حرم عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار شد، شرکت کرد.

قالیباف و محسنی اژه ای در راهپیمایی جاماندگان اربعین/ عکس

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، صبح امروز (۴ شهریور) مصادف با اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در تهران که در مسیر میدان امام حسین (ع) تا حرم عبدالعظیم (ع) در حال برگزاری است، شرکت کرد بر اساس اعلام سایت میزان رئیس قوه قضاییه ضمن حضور در پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در تهران، از نزدیک با برخی شهروندان هم‌کلام شد و در جریان مسائل و درخواست‌های آن‌ها قرار گرفت.

همچنین محمدباقر قالیباف، صبح امروز یکشنبه مصادف با اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در تهران که در مسیر میدان امام حسین (ع) تا حرم عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار شد، شرکت کرد.

اژه ای راهپیمایی

 

قالیباف

 

منبع : خبر آنلاین

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار