| کد مطلب: ۱۱۳۳۶۹۸
لینک کوتاه کپی شد

واکنش تند معاون سیاسی روحانی به پزشکیان /این راه و رسم کشورداری نیست

ابوطالبی خطاب به پزشکیان در توئیتی نوشت: جنابعالی رییس جمهور ایران سرافراز هستید. اعتبار و عظمت این ملت، بیش از این بی‌قیدی‌ها و بی‌حوصلگی‌ها و ندانم‌کاری‌ها است!

واکنش تند معاون سیاسی روحانی به پزشکیان /این راه و رسم کشورداری نیست

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ حمید  معاون سیاسی ریاست‌جمهوری در دولت روحانی، در واکنش به نطق امروز مسعود پزشکیان برای دفاع از وزرای پیشنهادی دولت خود در صحن علنی مجلس، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: 

جناب آقای رییس جمهور

نطق امروزتان در مجلس هم تعجب برانگیز بود. نطقی که از حداقل جذابیت برخوردار بود؛ مطالب تکراری و سخنان درهم ریخته‌ و خسته‌کننده‌تان همهمه نمایندگان را برمی‌انگیخت؛ حرف تازه‌ای نداشتید؛ هیچ راه حلی برای هیچ چیزی ارائه ننمودید؛ نه برنامه‌ای در کار بود، نه  پیشنهادی و نه… تا بدانجا که کسی متوجه نشد که شما چه می‌گویید! نه مردم دریافتند که دولت جنابعالی به کجا خواهد رفت؛ و نه نمایندگان متوجه شدند که باید با چه چیزی موافقت کرده و یا با چه چیزی مخالفت کنند… 

اما از همه مهم‌تر، اتفاق نامیمونی است که ظاهرا در دوره جنابعالی با افتخار در حال رونمایی می‌باشد؛ و آن اینکه دائما در روخوانی اشتباه می‌کنید، همواره می‌گویید حرف زدن نمی‌دانید، حتی حوصله‌ی خواندن نوشته‌های‌ خودتان را هم ندارید! و…

جناب آقای پزشکیان 

پیش از این پیش‌بینی کرده و نوشته بودم که فرمالیسمِ حاکم بر رفتار حکمرانی‌تان اجازه نمی‌دهد که حکمرانی کنید. جنابعالی رییس جمهور ایران سرافراز هستید. اعتبار و عظمت این ملت، بیش از این بی‌قیدی‌ها و بی‌حوصلگی‌ها و ندانم‌کاری‌ها است!

این راه و رسم کشورداری نیست.

 

توئیت ابوطالبی

 

 

منبع : خبر آنلاین

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار