| کد مطلب: ۱۱۳۲۹۴۲
لینک کوتاه کپی شد

آقای ظریف، بمانید و ادامه دهید

آذر منصوری ، رئیس جبهه اصلاحات از ظریف خواست که دولت چهاردهم را رها نکند. برخی دیگر از شخصیت‌های سیاسی نیز عملکرد وی را در شکل‌گیری دولت چهاردهم شایسته تقدیر دانستند.

آقای ظریف، بمانید و ادامه دهید

به گزارش آرمان ملی آنلاین، آذر منصوری در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس با اشاره به استعفای محمدجواد ظریف از معاون راهبردی رئیس‌جمهور نوشت: « جناب آقای دکتر محمد جواد ظریف. از اعلام کناره گیری جنابعالی بسیار متاسف شدم. زحمات بسیاری در انتخابات و همراهی با دکتر پزشکیان و نیز شورای راهبری متقبل شدید و به طور قطع حضور شما در ادامه نیز مزیت‌های بسیار به خصوص برای پیگیری مطالبات مردم دارد. بمانید و ادامه دهید.»

محمدعلی ابطحی نیز در این زمینه نوشت: «آقای ⁧ ظریف⁩ عزیز. خیلی برای ایران زحمت کشیدی ‌اما همچنان زود رنج مانده‌ ای. کاش در سیاست داخلی هم مثل سیاست خارجی برای منافع مردم بجنگی. بیشترین موفقیت مخالفان شما در پاسخهای شما به هر رطب و یابسی است که می‌بافند. از آقای ⁧پزشکیان⁩ هم توقع می‌رود به هر شکلی نگذارد فداکاران قبل از پیروزی اش از دورش پراکنده شوند. ظریف قوی ترین پشتوانه دولت است.»

یکشنبه شب؛ معاون راهبردی رئیس‌جمهور با اشاره به فهرست وزرای پیشنهادی تصریح کرد: این اولین تجربه و پر از کاستی بود و بی‌گمان در آینده بهبود خواهد یافت، ولی در کنار مشکلات دیگر، برای بنده ادامه راه در دانشگاه را رقم زد. در پیشگاه مردم بزرگ ایران برای ناتوانی خود در پیگیری امور در دالان‌های سیاست داخلی پوزش می‌خواهم.

وی امروز؛ دوشنبه هم در توضیحی درباره کناره‌گیری خود نوشت: «با تمام توان از دانشگاه ‎برای ایران در خدمت رئیس جمهوری و ایران خواهم بود و از همه تقاضا دارم که بر پشتیبانی خود از پزشکیان بیفزایند و او و دولتشان را تنها نگذارند.»

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار