| کد مطلب: ۱۱۳۲۷۷۲
لینک کوتاه کپی شد

ستار هاشمی، وزیر پیشنهادی ارتباطات کیست؟

ستار هاشمی که به عنوان وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت پزشکیان به مجلس معرفی شد، در دولت روحانی معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بود.

ستار هاشمی، وزیر پیشنهادی ارتباطات کیست؟

به گزارش آرمان ملی آنلاین، فهرست وزراری دولت چهاردم به مجلس فرستاده شد و در این فهرست ستار هاشمی که پیش از این نیز در گمانه‌زنی‌ها بخت نخست برای وزارت ارتباطات در نظر گرفته می‌شد به عنوان وزیر پیشنهادی به مجلس معرفی شد.

ستار هاشمی عضو هیات علمی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه شیراز است. هاشمی سال ۱۳۵۵ در یاسوج متولد شد، مدرک دکتری هوش مصنوعی از دانشگاه موناش استرالیا گرفته است و در ایران نیز در دانشگاه علم و صنعت تحصیل کرده است.

سوابق و فعالیت‌ها

ستار هاشمی سال ۱۳۹۳ مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس شد و سال ۱۳۹۵ بر کرسی معاونت فناوری شرکت ارتباطات زیرساخت تکیه زد.

محمدجواد آذری جهرمی وزیر وقت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال ۱۳۹۸ هاشمی را به معاونت نوآوری و فناوری وزارت ارتباطات منصوب کرد و او در این جایگاه به سرانجام رساندن مصوبه تولید گوشی هوشمند داخلی را به عهده گرفت.

در سابقه اجرایی معاونت فناوری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به چشم می‌خورد. او در معاونت فناوری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور سامانه کاتب را رونمایی کرد.

 

منبع : خبر آنلاین

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار