| کد مطلب: ۱۱۳۱۹۴۱
لینک کوتاه کپی شد

نامه استقلال به فدراسیون فوتبال درباره سهمیه بازیکنان خارجی

باشگاه استقلال در نامه‌هایی مختلف به ارکان فدراسیون فوتبال نسبت به تغییر سهمیه خارجی برخی از تیم‌ها اعتراض کرد.

نامه استقلال به فدراسیون فوتبال درباره سهمیه بازیکنان خارجی

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛  فرشید سمیعی مدیرعامل استقلال با ارسال نامه‌‌هایی خطاب به نایب رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس کارگروه ناظر بر قراردادهای فدراسیون فوتبال، رئیس کمیته تدوین مقررات و رئیس کمیته تعیین وضعیت، مراتب اعتراض این باشگاه مبنی بر احتمال عطف به ماسبق کردن تغییرات در مقرره سهمیه بازیکنان خارجی را اعلام و‌ تأکید کرد عدالت حکم می‌کند که آثار هرگونه تغییرات در قوانین مصوب فقط نسبت به آتیه باشند.

مدیرعامل استقلال در این نامه‌ها با استناد به قوانین مندرج در آیین‌نامه نقل‌وانتقالات رقابت‌های لیگ برتر صراحتاً یادآور شد هرگونه عطف به ماسبق کردن مصوبه جدید درباره سهمیه بازیکنان خارجی و اضافه کردن بازیکنان خارجی (برخلاف آیین‌نامه حاکم بر فصل پیش مسابقات) به برخی باشگاه‌ها دخالت در تعیین نتایج فصل آینده به حساب می‌آید و باعث رقابتی ناعادلانه در فصل پیش رو خواهد شد که به هیچ عنوان قابل پذیرش نخواهد بود.

قوانین فوتبال باید به شکل عادلانه اجرا شود تا همه تیم‌ها در شرایطی یکسان از حمایت قانون مصوب برخوردار شوند تا این‌گونه شائبه‌ای نزد افکار عمومی به وجود نیاید. از این رو کاملاً ضروری است افراد دخیل در این موضوع اجازه دهند حاکمیت قانون در فوتبال همچنان پابرجا بماند و از تضعیف آن دست بردارند‌. باشگاه استقلال به‌عنوان یک باشگاه قانون‌گرا تا به امروز از کلیه مصوبات، قوانین و مقررات جاری در فوتبال پیروی کرده است. از این رو از ارکان فوتبال ایران انتظار دارد از قانون مصوب خود محافظت کنند.

درصورتی‌که قانون‌گذاران، خود به قانون مصوب اهمیتی ندهند، انتظار احترام به قانون از سوی دیگران، آرزویی عبث و بیهوده‌ خواهد بود.

مدیرعامل استقلال پس از ارسال نامه‌های مذکور در فواصل مختلف زمانی و مذاکره با مسئولان تصمیم‌گیرنده در این خصوص، نگرانی شدید خود را ابراز داشته و آثار برآمده از تصمیمات آتی آنان‌ را برشمرده و درخواست کرده است جهت تحکیم و‌ تثبیت قانون گام برداشته و اجازه دهند کلیه باشگاه‌های حاضر در مسابقات زیر چتر قانون، از موهبت عدالت برخوردار شوند.

 

منبع : تسنیم

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار