| کد مطلب: ۱۱۳۱۷۴۸
لینک کوتاه کپی شد

نماینده مجلس به پزشکیان: صدای کولبران و مردم مناطق مرزی باشید

نماینده مریوان در مجلس خطاب به رئیس جمهور گفت: خواهشمندیم همچنان که در ایام انتخابات فرمودید صدای بی‌صدایان خواهم بود، صدای کولبران، مردم مناطق مرزی و محرومان باشید.

نماینده مجلس به پزشکیان: صدای کولبران و مردم مناطق مرزی باشید

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ امید کریمیان در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۱۴ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر کشور گفت: هفته گذشته که مجلس تعطیل بود دو کولبر از شهروندان مریوانی و سروآبادی با شلیک کشته شدند؛ شما وزیر کشور و رئیس شورای امنیت کشور هستید و می‌دانید مرزها را مرزنشینان در دوران جنگ تحمیل مرزداری و مرزبانی کردند، پاسخ آنها گلوله نیست.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس ادامه داد: آقای وزیر تابحال یک بار از مرزبانی پرسیده‌اید که به چه جرمی و چه گناهی و در کدام محکمه و دادگاهی خانواده‌های این جوانان بیکار و سرمایه‌های کشور را داغدار کرده‌اند؛ در حالی که اسلام به صراحت سوال کرده است و بأی ذنبٍ قتلت؟.

وی خطاب به وزیر کشور افزود: در حالی که اکثر همکاران ما و نمایندگان مجلس مطالباتشان در سطح سلسله مراتب نیازها و عالی و بالاتر از میانگین کشوری است روزی نیست که مطالبات نمایندگان غرب کشور و استان‌های مرزی در سطح آب، نان، مسکن و امنیت نباشد.

کریمیان در پایان ضمن تبریک به رئیس جمهور خطاب به وی گفت: خواهشمندیم همچنان که در ایام انتخابات فرمودید صدای بی‌صدایان خواهم بود، صدای کولبران، مردم مناطق مرزی و محرومان باشید.

 

منبع : خانه ملت

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار