| کد مطلب: ۱۱۳۱۵۷۸
لینک کوتاه کپی شد

حجتی کرمانی : چالش بزرگ دولت بی‌تفاوتی و ناامیدی مردم است

یک نماینده ادوار مجلس بیان کرد: چالش بزرگ این است که بی‌تفاوتی مردم برطرف شود و این کار با اقدامات عاجل آقای پزشکیان و همکاران ایشان قابل حل است.

 حجتی کرمانی : چالش بزرگ دولت بی‌تفاوتی و ناامیدی مردم است

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ یک عضو مجلس خبرگان قانون اساسی درباره چالش‌هایی که دولت جدید از جهات مختلف با آن رو به رو است اظهار داشت: صفات و تعاریفی که رهبر انقلاب درباره آقای پزشکیان مطرح کردند، من در مورد هیچ رئیس جمهوری به یاد ندارم. به نظر من اصل انتخاب آقای پزشکیان، یک لطف الهی و به نوعی تجدید انقلاب بود. رهبر انقلاب از ایشان حمایت بی‌دریغ، کامل و صد درصدی کردند، به گونه‌ای که فرمودند: «موفقیت آقای پزشکیان، موفقیت همه ما است». این هم لطف الهی است که رهبر انقلاب، صد درصد پشت سر آقای پزشکیان قرار دارد و از او کامل حمایت می‌کند. این امیدواری وجود دارد که آقای پزشکیان موفق باشد.

* زنده بد مخالف من از زبان پزشکیان بیرون می آید

حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد حجتی کرمانی گفت:  آقای پزشکیان فریاد اتحاد و وحدت سر داد و به نحوی شعار «زنده باد مخالف منِ» آقای خاتمی بر لسان ایشان جاری شد. آقای پزشکیان از همه‌ی رقبای خود دعوت به همکاری کرد و اگر آنان اهل خیر و خدمت باشند، با ایشان هماهنگ می‌شوند. همان طور که رهبر انقلاب فرمودند رقابت قبل از انتخابات، به رفاقت تبدیل ‌شود. از این رو، من از همه رقبا و کسانی که از روی اخلاص به آقای جلیلی رأی دادند دعوت می‌کنم، خالصانه زیر پرچم آقای پزشکیان بیایند که همان پرچم رهبر انقلاب است. کسانی که با آقای پزشکیان همکاری کنند، در واقع با رهبر انقلاب همکاری کرده‌اند و کسانی که انقلابی هستند، نمی‌توانند جلوتر از رهبر انقلاب حرکت کنند. چون انقلابی‌تر از رهبر انقلاب که نداریم. بنابراین، اگر کسی برخلاف رهبری بنای مخالفت با آقای پزشکیان بگذارد، مخالف نظر رهبر انقلاب عمل کرده است و از آش داغ‌تر یا به قول امروزی‌ها کاتولیک‌تر از پاپ شده است. به هیچ وجهی کارشان وجهی ندارد و محکوم است . وی افزود:  ان شاءا... مجلس به توصیه رهبری عمل کند و آقای پزشکیان بهترین اشخاص را برای کابینه خود انتخاب کند. خداوند آقای پزشکیان و کسانی که با ایشان همکاری کردند را یاری کند. لازم است از آقای ظریف نام ببرم؛ خداوند ایشان را کمک کند، برای اینکه تمام حیثیت خود را گذاشت تا این دولت به سرانجام برسد.

*چالش بزرگ دولت بی‌تفاوتی یا حالت ناامیدی مردم

وی افزود: مخالفین چون دیدند آقای پزشکیان مورد تأیید آقای خامنه‌ای است، توهین به آقای ظریف را شروع کردند و عقده‌شان را سر ظریف خالی کردند؛ چون نمی‌توانستند به دکتر پزشکیان حمله کنند، به ظریف حمله کردند و عقده‌شان را سر ظریف خالی کردند. اهل معنا و سیاست می‌دانند که هدف این‌ها خود پزشکیان است و به خاطر مسأله برجام، از آقای ظریف عقده دارند. چون چشم‌شان کور شده بود و نتوانستند ببینند که برجام به وسیله آقای روحانی و آقای ظریف تمام می‌شود لذا سنگ‌اندازی کردند. این نماینده ادوار مجلس بیان کرد:  اگر آقای پزشکیان چالشی داشته باشد، در قدم اول این‌هایی هستند که من اسمشان را مار افعی خورده و حشرات انقلاب گذاشته‌ام. وی ادامه داد:  از چالش‌های کشور مشکلات اقتصادی، سقوط ارزش پول ملی و فقر عده زیادی از مردم است. همچنین دو قطبی شدن و مسئله فرهنگ از جمله چالش‌ها است. در این چند ساله، متأسفانه رشد فرهنگی مردم متوقف مانده است و مردم به خاطر گرفتاری‌های مادی، از سیاست و هر چه که اسم سیاست و دولت و انقلاب است، مقداری فاصله گرفته‌اند. این چالش بزرگی است که به خاطر دعواهایی که کردیم، مردم آزرده شدند و حالت شبه یأس دارند. چالش بزرگ این است که بی‌تفاوتی مردم برطرف شود و این کار با اقدامات عاجل آقای پزشکیان و همکاران ایشان قابل حل است.  بنابراین، چالش بزرگ دولت عبارت از بی‌تفاوتی یا حالت ناامیدی مردم است. همچنین گروه‌ها و باندهای بسیار فاسدی در کشور وجود دارند و دولت باید این‌ها را از جلو پای خود و ملت بردارد.

 

 

 

منبع : جماران

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار