| کد مطلب: ۱۱۳۱۰۴۷
لینک کوتاه کپی شد

واکنش مسعود پزشکیان به ترور هنیه/تروریست‌ها را پشیمان می‌کنیم

رئیس‌جمهور در واکنش به ترور شهید اسماعیل هنیه اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران از تمامیت ارضی و عزت و حیثیت و افتخار و شرف خود دفاع و اشغالگران تروریست را از اقدام بزدلانه خود پشیمان خواهد کرد.

واکنش مسعود پزشکیان به ترور هنیه/تروریست‌ها را پشیمان می‌کنیم

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور طی نوشتاری در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس(توئیتر سابق) درباره شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران، واکنش نشان داد و نوشت:

امروز ایران عزیز به سوگ شریک غم و شادی خود، همراه همیشگی و پرافتخار راه مقاومت، رهبر شجاع مقاومت فلسطین، شهید القدس، حاج اسماعیل هنیه نشسته‌ است. دیروز دست فاتح او را بالا بردم و امروز باید بر روی شانه‌هایم او را تشییع کنم.

شهادت هنر مردان خدا است. پیوند دو ملت سربلند ایران و فلسطین مستحکم‌تر از قبل خواهد شد و مسیر مقاومت و دفاع از مظلوم پر قدرت‌تر از همیشه دنبال می‌شود.

جمهوری اسلامی ایران از تمامیت ارضی و عزت و حیثیت و افتخار و شرف خود دفاع، و اشغالگران تروریست را از اقدام بزدلانه خود پشیمان خواهد کرد. «إِنَّ اللَّهَ عَزِیزٌ ذُو انْتِقَامٍ»"

به گزارش تسنیم، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس که روز گذشته برای شرکت در مراسم تحلیف مسعود پزشکیان رئیس جمهور کشورمان به ایران سفر کرده بود، بامداد امروز چهارشنبه 10 مردادماه در محل اقامتش در تهران ترور شد و به همراه یکی از محافظینش به شهادت رسید.

 

منبع : تسنیم

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار