| کد مطلب: ۱۱۳۰۹۹۰
لینک کوتاه کپی شد

کنایه کرباسچی به وعده ایجاد یک میلیون شغل دولت سیزدهم/ چهار میلیون شغل را از بین بردند!

یک فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به وعده مسعود پزشکیان درباره رفع فیلترینگ گفت: به نظر من دکتر پزشکیان این توانایی را دارد و نهادهایی که مسئول هستند یک اراده جدی برای حل این مسأله باید داشته باشند چون این مشکلِ عموم مردم است.

کنایه کرباسچی به وعده ایجاد یک میلیون شغل دولت سیزدهم/ چهار میلیون شغل را از بین بردند!

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ غلامحسین کرباسچی، درباره رفع فیلترینگ گفت: آقای پزشکیان وعده‌هایی داده و مردم منتظرند ببینند آدمی که گفته گردنم را پای این حرف‌ها می‌گذارم چه می‌کند؟ به نظر من اولین و راحت‌ترین مسأله ایشان، مسئله رفع فیلترینگ است. معنا ندارد در شرایط معمولی در کسب و کار مردم اختلال وارد شود. زندگی چهار میلیون نفر از مردم، از طریق فضای مجازی تأمین می‌شد اما دچار اختلال شده است. خانمی در ملایر یا نهاوند در باغش گردو می‌چیند و زحمت می‌کشد و می‌خواهد مغز گردو را از طریق فضای مجازی به داخل یا خارج کشور بفروشد.

دبیر کل سابق حزب کارگزاران سازندگی افزود:  وی به جای واسطه‌ها و دلال‌ها، از طریق فضای مجازی اقدام به فروش می‌کند. یک نفر صنایع دستی دارد، دیگری محصولات کشاورزی دارد و بقیه، خدمات و کالاهای در فضای مجازی عرضه می‌کنند. آمار چهار میلیون نفر وحشتناک است؛ آقایان می‌خواستند سالی یک میلیون شغل تولید کنند اما با یک قدم فیلتر کردن، چهار میلیون شغل را از بین بردند. لذا اولین قدم ایشان برداشتن فیلترینگ است و مردم این توقع را از دکتر پزشکیان دارند چون که گفت: اگر نتوانم، کنار می‌روم.

فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: به نظر من دکتر پزشکیان این توانایی را دارد و نهادهایی که مسئول هستند یک اراده جدی برای حل این مسأله باید داشته باشند چون این مشکلِ عموم مردم است؛ مردم این همه فیلترشکن بخرند که چه شود؟ کدام کشور این گونه اداره می‌شود که ما این گونه کشورمان را اداره می‌کنیم؟ کدام کشور از طریق فضای مجازی با اعصاب مردم بازی می‌کند که ما بازی می‌کنیم؟ من مطمئنم که ایشان حتماً تلاشش را در این زمینه خواهد کرد و امیدواریم دستگاه‌های ذیربط با دکتر پزشکیان همکاری کنند تا ایشان به قولش عمل کند. به قول ایشان، در شرایط بحرانی که برای کشور مسائل خاصی به وجود می‌آید همه جای دنیا این کار انجام می‌شود اما در شرایط عادی چرا مردم را دچار آسیب و مشکل کنیم؟

کرباسچی بیان کرد: بله، رفع فیلترینگ قدم اول است. وزیر مربوطه یک کلمه بگوید که من این کار را نمی‌کنم، هر اتفاقی هم خواست بیفتد. قبلاً گفته بودند که وزیری که این کار را نمی‌کرده، برای وی پرونده درست می‌کنند؛ خب نکند آخرش چه می‌شود؟ پس قدم اول رفع فیلترینگ است، البته اقدامات دیگری هم وجود است، اما این مسأله ساده‌ای است؛ مردم گرفتاری و مشکلات اقتصادی دارد اما از طرف دیگر هزینه فیلترشکن هم برای آن‌ها بار شده و مشکلاتی برای کسب و کار زندگی مردم ایجاد کرده است.

 

منبع : جماران

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار