| کد مطلب: ۱۱۳۰۹۳۸
لینک کوتاه کپی شد

پزشکیان:‌ به دنبال تعامل سازنده و موثر با جهانیم

مسعود پزشکیان در مراسم تحلیفش گفت: با لطف خداوند و تدبیر رهبری و رأی هوشمندانه مردم انتخابات چهاردهمین دوره فرصتی نو برای ایران و جهان گشود.

پزشکیان:‌ به دنبال تعامل سازنده و موثر با جهانیم

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛مسعود پزشکیان بعد از ادای سوگند ریاست جمهوری پشت تریبون قرار گرفت.

وی با ادای احترام به مردم ایران، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نمایندگان خارجی حاضر در مراسم گفت: حضور در خانه ملت و ادای سوگند برای برعهده گرفتن بار ریاست جمهوری ایران که بر مبنای اصل 121 قانون اساسی مقرر شده است، لحظه ای تاریخی و مسئولیت آفرین است.

پزشکیان گفت: با لطف خداوند و تدبیر رهبری و رأی هوشمندانه مردم انتخابات چهاردهمین دوره فرصتی نو برای ایران و جهان گشود. انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری، فرصتی نو ایجاد کرد. فرصت شنیدن صدای همه آحاد ملتی که خواست آنها تحول است.

اهم اظهارات رئیس جمهوری جدید ایران را بخوانید؛

*فرصت خلق امید و وفاق برای عبور از تنگناها و بحران‌های پیچیده پیش رو است. فرصت برآورده از انتخابات میدان جدید همکاری ملی میان حکومت و جامعه و درون جامعه است.

*دولت چهاردهم دولت وفاق ملی است و محور همگرایی و التزام به قانون اساسی، سند چشم‌انداز و سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری خواهد بود.

*قانون اساسی میثاق ملی ماست. سند چشم‌انداز آینده ما ترسیم می‌کند و سیاست‌های کلی روش توافق ما به چشم انداز را مشخص می‌کند.

* به دنبال تعامل سازنده و موثر با جهان بر پایه اصول عزت و حکمت و مصلحت خواهیم بود

 

منبع : خبر آنلاین

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار