| کد مطلب: ۱۱۳۰۸۴۸
لینک کوتاه کپی شد

چرا نخست‌ وزیر پاکستان برای مراسم تحلیف به تهران نیامد؟

رسانه‌های پاکستانی خبر دادند که نخست‌وزیر این کشور شهباز شریف سفر به تهران برای شرکت در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور ایران را به توصیه پزشکان لغو کرد.

چرا نخست‌ وزیر پاکستان برای مراسم تحلیف به تهران نیامد؟

به گزارش آرمان ملی آنلاین، «به دلیل مسائل مربوط به سلامتی، سفر از قبل برنامه ریزی شده نخست‌وزیر پاکستان به ایران برای مراسم تحلیف مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور جدید ایران لغو کرد». 

رسانه‌های پاکستانی از قبیل روزنامه «نیشن» و «دنیا» با انتشار این خبر گزارش دادند که قائم مقام نخست‌وزیر پاکستان اسحاق دار که سناتور این کشور هم هست، ریاست هیات اعزامی عالی رتبه پاکستان برای مراسم تحلیف را برعهده گرفته است.

قرار است مراسم تحلیف مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور جدید جمهوری اسلامی ایران با حضور مقامات کشورهای مختلف خارجی، ساعت 16 امروز سه شنبه در مجلس شورای اسلامی برگزار شود.

به گفته وزارت خارجه پاکستان، سفر هیات عالی رتبه این کشور به تهران برای مراسم تحلیف، «نشان دهنده تعهد دو کشور به تقویت تعامل در سطح رهبری و همکاری دوجانبه است».

رسانه‌های پاکستانی به نقل از منابع دولتی گفتند که پزشکان به شهباز شریف نخست وزیر این کشور توصیه کرده‌اند که استراحت کند و از سفر خودداری کند.

منبع : نامه نیوز

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار