| کد مطلب: ۱۱۳۰۷۷۷
لینک کوتاه کپی شد

حمایت عضو جبهه اصلاحات از معاون اولی عارف/ عارف گزینه خوبی است

یک عضو هیأت رئیسه جبهه اصلاحات انتصاب محمد رضا عارف به عنوان معاون اول رئیس جمهور را مطلوب ارزیابی کرد.

حمایت عضو جبهه اصلاحات از معاون اولی عارف/ عارف گزینه خوبی است

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ علی شکوری‌ راد، در خصوص معرفی محمدرضا عارف به عنوان معاون اول مسعود پزشکیان در دولت چهاردهم، اظهار داشت: به نظر من انتخاب شایسته‌ای بوده و ایشان همکار خوبی برای دکتر پزشکیان خواهد بود؛ چون از نظر چارچوب‌های فکری و رویکردها همخوانی دارند و می‌تواند هماهنگی خوبی با دکتر پزشکیان داشته باشد.

عضو هیأت رئیسه جبهه اصلاحات تأکید کرد: دکتر پزشکیان اگر می‌خواست خودش انتخاب کند و دستش برای انتخاب باز بود، شاید راحت‌تر بود که در بین گزینه‌های بیشتری دنبال معاون اول بگردد و فردی جوان‌تر را انتخاب کند. ولی در شرایطی که دستش برای انتخاب کاملا باز نیست، به نظر من این انتخاب، در میان گزینه‌هایی که می‌توانست انتخاب کند، گزینه شایسته و خوبی است.

شکوری راد در پاسخ به سؤالی در خصوص اینکه برخی کارشناسان، دولت آقای پزشکیان را دولت سوم آقای خاتمی می‌دانند، تأکید کرد: به نظر من دادن این عنوان کمکی به دکتر پزشکیان نمی‌کند. دکتر پزشکیان باید دولت اول خودش را تشکیل بدهد و همه ما باید کمک کنیم که این اتفاق رخ بدهد. اینکه دکتر پزشکیان را زیر چتر شخص دیگری ببریم، کمکی به او نیست و حتی به آن شخص هم خدمتی محسوب نمی‌شود.

عضو هیأت رئیسه جبهه اصلاحات همچنین در پاسخ به سؤالی در خصوص کمکی که عضویت محمدرضا عارف در مجمع تشخیص مصلحت نظام به دولت چهاردهم می‌کند، گفت: من فکر نمی‌کنم این وجه آقای دکتر عارف کمک چندانی به دکتر پزشکیان بکند. چون خود دکتر پزشکیان هم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌شود؛ یعنی عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام لزوما اعتبار ایجاد نمی‌کند. خود فرد باید اعتبار داشته باشد. آقای دکتر عارف اعتبار اجرایی خوبی دارد که می‌تواند از آن در کمک به دکتر پزشکیان استفاده کند؛ نه به عنوان عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، به عنوان اعتبار شخص دکتر عارف.

 

منبع : جماران

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار