| کد مطلب: ۱۱۳۰۶۱۸
لینک کوتاه کپی شد

پزشکیان: کابینه‌ای فارغ از دسته‌بندی‌های جناحی تشکیل می‌دهم

پزشکیان رئیس جمهور در جلسه دولت گفت: برای رسیدن به اهداف تعیین شده، کابینه‌ای تشکیل خواهیم داد که فارغ از دسته‌بندی‌های جناحی جلوه وفاق ملی بوده و ما را به هدف برساند.

پزشکیان: کابینه‌ای فارغ از دسته‌بندی‌های جناحی تشکیل می‌دهم

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ مسعود پزشکیان رئیس جمهور عصر امروز یکشنبه در اولین جلسه هیئت دولت پس از مراسم تنفیذ ریاست جمهوری، ضمن گرامیداشت یاد شهدای خدمت به ویژه رئیسی رئیس جمهور شهید و تشکر از خدمات سه ساله اعضای کابینه دولت سیزدهم، اتحاد و وفاق ملی را رمز موفقیت و غلبه بر مشکلات کشور عنوان و تصریح کرد: برای رسیدن به اهداف تعیین شده، کابینه‌ای تشکیل خواهیم داد که فارغ از دسته‌بندی‌های جناحی جلوه وفاق ملی بوده و ما را به هدف برساند. اگر اینگونه عمل کنیم توانسته‌ایم بر اساس خواست و انتظارات رهبری معظم انقلاب حرکت کنیم.

  رئیس جمهور هوای نفس را ریشه همه اختلافات و مشاجرات دانست و با بیان اینکه عملی کردن تقوا در مدیریت،‌ اختلافات و دعواها را از بین خواهد برد، تصریح کرد: با توجه به اینکه چشم‌انداز، برنامه و سیاست‌های تعیین شده برای کشور، علی‌القاعده، بر اساس شیوه‌های علمی، روشمند و منطبق بر الگوهای موفق و تجربه شده بین‌المللی تدوین شده‌اند، در دولت چهاردهم بنا بر تدوین برنامه جدید نداریم، اما اگر برنامه‌های موجود دارای اشکال بود و با سیاست‌های تعیین شده همخوانی نداشت، نسبت به اصلاح آنها اقدام خواهیم کرد.

پزشکیان در ادامه تصریح کرد: بر اساس سند چشم‌انداز قرار بود در منطقه اول باشیم و فقر و تبعیض را از بین ببریم، اما متاسفانه نتوانستیم این اهداف را محقق کنیم، پس باید ببینیم اشکال کار کجاست؛ باور دارم اگر دست به دست هم دهیم و وحدت و انسجام داشته باشیم، قادر خواهیم بود بر مشکلات غلبه کنیم.

 

منبع : تسنیم

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار