| کد مطلب: ۱۱۳۰۵۳۳
لینک کوتاه کپی شد

ساعت پخش مستقیم مراسم تنفیذ از تلویزیون اعلام شد

امروز مراسم تنفیذ و اعطای حکم چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود و رئیس‌جمهور منتخب کار خود را به صورت رسمی آغاز می‌کند.

ساعت پخش مستقیم مراسم تنفیذ از تلویزیون اعلام شد

به گزارش آرمان ملی آنلاین، مراسم تنفیذ و اعطای حکم چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران و آغاز به‌ کار رسمی رئیس جمهور منتخب امروز با حضور رهبر انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولان و کارگزاران نظام در حسینیه‌ امام خمینی(ره) برگزار و حکم منتخب ملّت برای ریاست‌جمهوری بر اساس بند ۹ اصل ۱۱۰ قانون اساسی توسط ولی‌فقیه تنفیذ می‌شود.

در این برنامه وزیر کشور گزارشی از روند برگزاری دور اول و دوم انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم ارائه می‌کند و پس از قرائت متن حکم تنفیذ رئیس‌جمهور منتخب و ایراد سخن توسط دکتر پزشکیان، رهبر انقلاب سخنرانی خواهند کرد.

بیش از ۲۵۰۰ نفر از مقامات کشوری و لشکری، رؤسا و اساتید حوزه و دانشگاه، نمایندگان اصناف مختلف، جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و سفرای کشورهای خارجی مقیم در تهران در این مراسم حضور خواهند داشت.

مراسم تنفیذ چهاردهم از ساعت ۱۰ صبح امروز ۷ مرداد ۱۴۰۳ به‌صورت زنده و مستقیم از شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی رسانه ملی و بین‌المللی پخش خواهد شد.

منبع : همشهری آنلاین

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار