| کد مطلب: ۱۱۳۰۱۵۱
لینک کوتاه کپی شد

اصغرزاده: پزشکیان نه «اسب زین‌شده» که «خر لنگ» تحویل می گیرد

ابراهیم اصغرزاده گفت: «آقای پزشکیان! مهم‌ترین مشکل توسعه اقتصادی ایران، سیاست خارجی کشور است. باید برای خروج از تله تحریم‌های آمریکا، تدابیر فوری با رعایت شئونات و مصالح ملی و تعامل از موضع برابر اتخاذ کنید.»

اصغرزاده: پزشکیان نه «اسب زین‌شده» که «خر لنگ» تحویل می گیرد

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ رئیس کمیته سیاسی جبهه اصلاحات گفت: میراث دولت قبل مثل خر لنگ است؛ به دروغ می‌گویند شاخص‌های کلان اقتصادی رشد کرده است.

ابراهیم اصغرزاده رییس کمیته سیاسی جبهه اصلاحات در دیدار با پزشکیان گفت: می‌گویند آقای پزشکیان یک اسب زین کرده تحویل گرفته. میراث دولت قبل فقط خر لنگ است آنهم با تعهد هزار و پانصدهزار میلیارد تومان اوراق قرضه و ششصدهزار میلیارد تومان کسری بودجه و ناترازی‌های بزرگ در تولید برق و گاز و کمبود سوخت روزانه بنزین.

وی افزود: بزرگترین دروغی که می‌گویند این است که دیدید به رغم تحریم ها، شاخص‌های کلان اقتصادی رشد کرده است. این دروغ است.

رییس کمیته سیاسی جبهه اصلاحات در این دیدار گفت: تحریم‌ها نه تنها برای مردم نعمت نبوده است که تداوم آن، منزلت جهانی ایران را به رغم قدرت نظامی و قدرت منطقه‌ای اش، در معرض آسیب جدی قرار داده است. جایگاه قدرت اقتصادی ایران در جهان به شکل خطرناکی در حال کاهش و تضعیف است و در این وضعیت بحرانی، ضرورت اقدام سریع و تصمیم شجاعانه اجتناب‌ناپذیر است.

نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی افزود: آقای پزشکیان! مهم‌ترین مشکل توسعه اقتصادی ایران، سیاست خارجی کشور است. باید برای خروج از تله تحریم‌های آمریکا، تدابیر فوری با رعایت شئونات و مصالح ملی و تعامل از موضع برابر اتخاذ کنید.

 

منبع : فرارو

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار