| کد مطلب: ۱۱۲۹۸۱۳
لینک کوتاه کپی شد

پرویز فتاح: به دولت پزشکیان خیلی امیدوارم

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام گفت: آقای پزشکیان روحیه مردمی، لطیف و گفتمان ساده دارند و تمام این‌ها باعث شده مردم طرف ایشان باشند و همچنین سرمایه دیگر، نگاه مثبت رهبر انقلاب به رئیس جمهور است که در اختیار آقای دکتر است.

پرویز فتاح: به دولت پزشکیان خیلی امیدوارم

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ سید پرویز فتاح رئیس اجرایی فرمان امام پس از دیدار با پزشکیان، گفت: ما اطمینان خاطر دادیم که ستاد اجرایی فرمان امام که یک نهاد انقلابی زیر نظر رهبر انقلاب است با همه ظرفیت در کنار آقای پزشکیان خواهد بود. ایشان تردید نکنند که ظرفیت و امکانات ما در کنار دولت ایشان، حمایت خواهد کرد.

فتاح با اشاره به همکاری دولت و نهاد پرداخت و گفت: از دکتر پزشکیان خواهش کردم که ظرفیت نهاد‌ها را در کنار دولت خود ببیند و این می‌تواند کمک بسیاری کند. در دولت آقای روحانی هم همین‌گونه بود همچنین در دولت شهید جمهور آقای رئیسی هم بود، الان هم در خصوص دولت آقای پزشکیان به ما سفارش شده که حمایت کنیم و این کار را خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: بنده پیشنهاداتی مطرح کردم و ایشان هم بزرگواری کردند یادداشت کردند و قول پیگیری دادند و چند مورد مصداقی هم بود که به بنده گفتند حتما این موارد را پیگیری و حل کنم.

به دولت چهاردهم خیلی امیدوار هستم

رییس ستاد اجرایی فرمان امام در خصوص مطالب مطرح شده در جلسه، گفت: دکتر پزشکیان پیشنهادات بنده را یادداشت کردند. به هر حال هنوز دولت تشکیل نشده و بعضی از مواردی که گفتم به یک وزارتخانه خاص یا وزیر ایشان مربوط بود. شاید لازم باشد ما بعد از استقرار دولت چهاردهم بتوانیم دقیق‌تر و ریزتر موارد را مطرح کنیم، اما به طور کلی بنده خیلی امیدوار هستم.

آقای پزشکیان روحیه مردمی، لطیف و گفتمان ساده دارند

فتاح در خصوص شخصیت دکتر پزشکیان افزود: آقای پزشکیان روحیه مردمی، لطیف و گفتمان ساده دارند و تمام این‌ها باعث شده مردم طرف ایشان باشند و همچنین سرمایه دیگر، نگاه مثبت رهبر انقلاب به رئیس جمهور است که در اختیار آقای دکتر است.

 

منبع : ايسنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار