| کد مطلب: ۱۱۲۹۶۵۰
لینک کوتاه کپی شد

کنایه سنگین گرامی مقدم به تندروها/ اصلا زینی وجود ندارد که اسب زین شده تحویل دهند

قائم مقام حزب اعتماد ملی بیان کرد: بخشی از سهم‌خواهی‌ها منطقی و بخشی هم غیرمنطقی است و احزاب سیاسی انتظار دارند با توجه به حمایتی که از آقای پزشکیان کردند اگر شایستگانی در میان آنان حضور دارند، آقای پزشکیان آن‌ها را هم مدنظر قرار دهد

کنایه سنگین گرامی مقدم به تندروها/ اصلا زینی وجود ندارد که اسب زین شده تحویل دهند

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ یک فعال سیاسی اصلاح طلب در این خصوص که حامیان دولت سیزدهم اعلام کردند اسب زین کرده‌ای را تحویل دولت آقای پزشکیان خواهند داد اظهار داشت: متأسفانه دولتی که در حال حاضر بر سر کار است، نه تنها اسب زین‌شده را تحویل نمی‌دهد، بلکه خرابی‌هایی که به وجود آمده، نارضایتی‌ها و ناامیدی‌هایی که در کشور وجود دارد، بخشی از دستاورد سه ساله دولت سیزدهم است. البته اقدامات مفیدی هم این دولت قبلی انجام داده که نمی‌توان نادیده گرفت، اما این‌گونه نیست که اسب‌زین شده‌ای تحویل دولت چهاردهم می‌دهیم. اتفاقا اصلا زینی وجود ندارد که فکر کنیم آماده همه‌چیز است و اسب زین شده تحویل می‌دهند.

اسماعیل گرامی مقدم گفت: الان وضعیت تولید خوب نیست. زیرا ارزی وجود ندارد که به سرمایه‌گذاران بدهد، صنایع فولاد، خودروسازی ما به شکل جدی به مشکل برخورده و رکورد و تورم در کشور بیداد می‌کند. بنابراین دولت مستقر آنچه تحویل دولت آقای پزشکیان می‌دهد موجی از نارضایتی‌ها است.

*کابینه پیشنهادی باید با چهار گفتمان پزشکیان تطبیق داده شود

وی در ارزیابی شکل انتخاب کابینه توسط شورای راهبری که برخی نگران سهم‌خواهی‌‌ها هستند، بیا کرد: آقای پزشکیان ادامه مسیر هیچ دولتی نخواهد بود. دولت آقای پزشکیان مختص و خاص ویژگی‌های خود آقای پزشکیان است و مردم هم گفتمان او را پذیرفتند. این گفتمانی داست که در ۴ دسته‌بندی می‌توان آن را طبقه‌بندی کرد، یک اینکه گفتمان صداقت و پاکدستی است و کابینه ایشان باید با این گفتمان تطبیق داشته باشد. یعنی افرادی منصوب نشوند که این گفتمان را خدشه‌دار کنند. گفتمان دوم، درخصوص استفاده از کارشناسان در همه بخش‌ها و نظر تخصصی آنها است که در گام اول موفق بوده و این شورای راهبری را تشکیل دادند و از احزاب هم نظر خواستند.

وی ادامه داد: گفتمان سوم آقای پزشکیان این بود که ما مسئول و باعث به وجود آمدن وضع موجود هستیم. یعنی آقای پزشکیان گفتمان مسئولیت‌پذیری را به جامعه ارائه داد و جامعه هم امیدوار شد و پذیرفت‌ تا به شخصی او رأی بدهد که مسئولیت‌پذیر باشد. بنابراین کابینه هم باید مسئولیت‌پذیر باشد. این خیلی مهم است. گفتمان چهارمی که آقای پزشکیان در این انتخابات عرضه کردند این بود که سوال می‌شد که چرا وضعیت کشور این‌گونه است و ایشان مدام این نکته را استفاده می‌کردند تا زمانی که این دعواها در کشور است مشکلات حل نمی‌شود و هرچه مشکل داریم از دعواها است و باید به دعواها پایان داد. بنابراین این گفتمان تعاملی و توافقی و همراه با محبت است.

این فعال سیاسی تصریح کرد: بنابراین وقتی کابینه را انتخاب خواهند کرد باید با چهار گفتمان آقای پزشکیان تطبیق داده شود تا افرادی که رویکرد تقابلی دارند وارد کابینه نشوند. یعنی افرادی انتخاب نشوند که به جای کار کردن به دنبال چنگ انداختن در ارکان‌های مختلف حاکمیت باشند و به جای پاسخگویی به دنبال تقابل باشند. آقای پزشکیان به دنبال اجرایی کردن آن چهار گفتمان است و ترکیب کابینه قابل قبولی را شاهد خواهیم بود که امیدواری به مردم تزریق خواهد شد. بخشی از این سهم‌خواهی‌ها منطقی و بخشی هم غیرمنطقی است و احزاب سیاسی انتظار دارند با توجه به حمایتی که از آقای پزشکیان کردند اگر شایستگانی در میان آنان حضور دارند، آقای پزشکیان آن‌ها را هم مدنظر قرار دهد.

 

منبع : ایلنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار