| کد مطلب: ۱۱۲۷۵۸۸
لینک کوتاه کپی شد

تراکتور و سپاهان نه؛ بیرانوند می‌خواهد لژیونر شود

دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس یک پیشنهاد اروپایی دارد و شاید این انتخاب بتواند پایانی بر جنجال‌های مربوط به فسخ قراردادش باشد.

تراکتور و سپاهان نه؛ بیرانوند می‌خواهد لژیونر شود

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ علیرضا بیرانوند پس از فسخ قرارداد با تیم پرسپولیس در آستانه لژیونر شدن قرار دارد.

باشگاه والویک هلند که در لیگ برتر این کشور قرار دارد و فصل گذشته در رده پانزدهم قرار گرفته است، پیشنهادی رسمی برای جذب علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی ایران ارسال کرده و مذاکرات پیشرفته دو طرف در مراحل نهایی قرار دارد. پیشنهاد اولیه این باشگاه به بیرانوند ۷۰۰ هزار یورو است اما هنوز دو طرف بر سر مبلغ قرارداد اختلاف دارند. در پیشنهاد والویک همچنین پاداش‌هایی برای کسب سهمیه این تیم در رقابت‌های اروپایی وجود دارد.

در صورت توافق بر سر مبلغ قرارداد، احتمال این وجود دارد که تست‌های پزشکی بیرانوند روز جمعه در استانبول انجام شود. دروازه‌بان فصل گذشته پرسپولیس تجربه ناموفقی از حضور در فوتبال اروپا با تیم‌های آنتورپ بلژیک و بوآویشتای پرتغال دارد و حالا حضور در فوتبال هلند، قدمی تازه در مسیر فوتبالی بیرانوند خواهد بود. اتین واسن، دروازه‌بان اصلی تیم ملی سورینام فصل گذشته گلر اصلی والویک بود و معلوم نیست که آیا بیرانوند در این تیم به عنوان دروازه‌بان اول حضور پیدا می‌کند یا مثل تجربه قبلی، به عنوان دروازه‌بان ذخیره خریداری خواهد شد.

از تهران تا والویک

اگر بیرانوند فوتبال ایران را به مقصد اروپا ترک کند، دومین خیز او برای لژیونر شدن است. هرچند پیش از این هم اخباری در ارتباط با پیشنهاداتی از لیگ کشور روسیه به او شنیده می‌شد. با این حال انتقال بیرانوند به فوتبال خارج از ایران نه تنها یک ماجراجویی جاه‌طلبانه برای این دروازه‌بان ۳۱ ساله و ملی‌پوش است که باعث خواهد شد او از فضای پرحاشیه و جنجال‌برانگیزی که البته خودش در پیدایش آن نقش داشته، فاصله بگیرد.

درباره بیرانوند که قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرده و وارد یک پروسه حقوقی با این باشگاه شده این خبر هم شنیده شده که او با تراکتور به توافق رسیده است. حتی صحبت‌هایی هم از توافق او با فولادخوزستان که یحیی گل محمدی را فصل بعد روی نیمکت خواهد داشت به گوش می‌رسید.

اما در حالی که پرسپولیسی‌ها نگران حضور این دروازه‌بان ملی‌پوش در تیم‌های رقیب بودند، طی روزهای اخیر این خبر نیز در رسانه‌های مختلف دیده شد که باشگاه‌های داخلی به خاطر مشکلات و محرومیت احتمالی حاصل از دعوای حقوقی او با باشگاه پرسپولیس قید این دروازه‌بان ملی‌پوش اما گران‌قیمت را زدند.

شاید این پیشنهاد خارجی بهترین اتفاق برای علی بیرو در مقطعی باشد که در فوتبال ایران به اندازه کافی جنجال و حاشیه ساخته و می‌تواند او را از این مهلکه خارج کند. از طرفی شاید به سود تیم ملی هم باشد که دروازه‌بان اصلی‌اش بتواند در فضایی متفاوت و البته در سطحی بالاتر از فوتبال ایران تمرین و بازی کند و حواشی هم دور باشد. باید منتظر ماند و دید بیرانوند این‌بار چه تصمیمی برای آینده‌اش خواهد گرفت.

 

منبع : خبر آنلاین

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار