| کد مطلب: ۱۱۲۷۵۶۲
لینک کوتاه کپی شد

برکناری زاکانی از شهرداری تهران جدی‌تر شد

مهدی اقراریان، رییس کمیته نظارت شورای شهر گفت: شهردار در شورا موافقین و مخالفین جدی دارد و بنده صراحتا می‌گویم که منتقد ایشان هستم.

برکناری زاکانی از شهرداری تهران جدی‌تر شد

به گزارش آرمان ملی آنلاین، مهدی اقراریان با اشاره به رفتار‌های شهردار تهران در عرصه‌های گوناگون، اظهار کرد: اگر آقای زاکانی کار خوبی را انجام بدهند، روی شورا اثر دارد و قطعا رفتار‌ها روی شورا بی اثر نیست.

وی افزود: وقتی شهردار اصطلاح طلبان در زندگی شخصی خود با مشکل مواجه شد و اتفاقی تلخ افتاد، اینگونه نبود که روی شورا و شهرداری اثر نگذاشته باشد و اقدامات و رفتار شهردار در تمامی عرصه‌ها بر شورا و شهرداری تأثیر می‌گذارد و مردم نمی‌بینند که چه کسی به آقای زاکانی رأی داده یا نداده و چه کسی مخالف است و یا موافق؟ به آقای زاکانی در خصوص رفتار‌ها تذکر می‌دهیم

اقراریان با بیان اینکه‌ای کاش شهر تهران همچون ایام انتخابات در نظافت مورد توجه قرار می‌گرفت، تصریح کرد: شهرداری در خصوص قرارداد دو میلیارد دلاری جلسه‌ای برگزار کرد و ابهاماتی که وجود داشت توضیح داده شد و برطرف شد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: شهروندان از شرایط تهویه در مترو به ویژه خط ۲ مشکل داشتند که باید این مسئله برطرف شود.

اقراریان با بیان اینکه نمی‌توان نسبت به دغدغه ۱۵۰ هزار هموطن در مورد شهردار تهران بی تفاوت بود، یادآور شد: انتخاب و عزل شهردار بر عهده شوراست و مطابق قانون عزل آقای زاکانی به ۱۴ رأی نیاز دارد. اگر هموطنان این موضوع را دنبال می‌کنند باید اعلام کنم که شهردار در شورا موافقین و مخالفین جدی دارد و بنده صراحتا می‌گویم که منتقد ایشان هستم.

در همین دوره مدیریتی عزل شهردار در شهر‌های دیگر اتفاق افتاده و چیز عجیبی نیست، اما با توجه به مدت زمان کم باقی مانده تا پایان مدیریت شهری، ممکن است عزل شهردار تبعاتی داشته باشد و اگر قرار بر تغییر باشد باید مراتب آن سنجیده شود.

 

منبع : عصر ایران

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار