| کد مطلب: ۱۱۲۷۴۹۳
لینک کوتاه کپی شد

جلیلی بازهم از واقعیت فرار کرد و رای‌دهندگان به خود را 14 میلیون نفر خواند!

در جدیدترین مورد، جلیلی دوشنبه شب در جمع اعضای ستادهای استانی‌اش، سخنرانی کرد و در خلال صحبتهایش 3 مرتبه تعداد رای‌های خود را 14 میلیون عدد عنوان نمود!

جلیلی بازهم از واقعیت فرار کرد و رای‌دهندگان به خود را 14 میلیون نفر خواند!

به گزارش آرمان ملی آنلاین، سعید جلیلی شامگاه دوشنبه باز هم ادعای خود درباره تعداد آرایش را برای چندمین بار تکرار کرد.

او که در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم، تعداد 13 میلیون و 538 هزار و 179 رای به دست آورد، از ابتدای هفته تا کنون در سخنرانی‌ها و پیام‌هایش این تعداد را 14 میلیون یا نزدیک به 14 میلیون رای اعلام می‌کند.

در جدیدترین مورد، جلیلی دوشنبه شب در جمع اعضای ستادهای استانی‌اش، به سخنرانی پرداخت و در خلال این سخنرانی 3 مرتبه تعداد رای‌های خود را 14 میلیون عدد عنوان کرد.

جلیلی پیش از این هم در سخنرانی شنبه شب، و در نخستین حضور عمومی پس از قبول شکست از اکثریت رای‌دهندگان، 5 مرتبه در طول سخنانش رای خود را 14 میلیون یا نزدیک به 14 میلیون رای برشمرد.

در پیام صبح شنبه پس از انتخابات نیز، به همین منوال یک مرتبه آرای خود را 14 میلیون بیان کرد.

مشخص نیست جلیلی چرا نمی‌خواهد رای واقعی خود را که 13 و نیم میلیون بوده را بپذیرد؛ به لحاظ ریاضی نیز در شرایطی عدد را به سمت بالا یا پایین گرد می‌کنند که نزدیک به آن باشد؛ اما 13 میلیون و 538 هزار و 179 رای، نه نزدیک به 14 میلیون است و نه نزدیک به 13 میلیون؛ تنها نزدیک به عدد 13 میلیون و 538 هزار و 179 است!

منبع : خبرآنلاین

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار