| کد مطلب: ۱۱۲۷۴۸۷
لینک کوتاه کپی شد

چرا حالا رقبا یاد دولت فراجناحی افتادند؟

همزمان با پیروزی پزشکیان در انتخابات شاهدیم همان جناحی که برای او در قامت نامزد انتخاباتی خط و نشان می‌کشیدند، از اهمیت دولت فراجناحی گفته و نسبت به تغییرات احتمالی ابراز نگرانی می‌کنند.

چرا حالا رقبا یاد دولت فراجناحی افتادند؟

به گزارش آرمان ملی آنلاین، با پیروزی پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری شاهدیم که برخی سیاسیون و رسانه‌ها بر اهمیت تشکیل دولت فراجناحی و همکاری و همراهی همه افراد و گروه‌ها تاکید می‌کنند. اصل این سخن قطعا درست و پذیرفته است اما وقتی به گوینده آن نگاه می‌کنیم کمی قابل تامل می‌شود. مثلا روزنامه همشهری نزدیک به زاکانی چند روز قبل از پزشکیان خواسته بود که با مدیران موجود کار کرده و دست به تغییرات اتوبوسی نزند، حال آنکه زاکانی در مناظرات انتخاباتی به پزشکیان می‌گفت تا آخر می‌مانم و نمی‌گذارم شما رئیس جمهور شوی و کلی خط و نشان می‌کشید!

توئیت رحیمی جهان آبادی عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و از حامیان شاخص اهل سنت دکتر پزشکیان نیز اشاره‌ای به همین تغییر رویکرد برخی گروه‌های سیاسی دارد. او اینطور نوشته: «چرا در دولت اصولگرایان  کسی به انتخاب فراجناحی اعتقاد نداشت اما حالا که مردم به تفکری نه گفتند یک عده به یاد دولت فراجناحی افتادند!؟ جناب دکتر پزشکیان باید به نظر و رای مردم احترام گذاشت.»

منبع : نامه نیوز

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار